خبرگزاری کار ایران

اسنوکر قهرمانی جهان - مصر:

تیم های اسنوکر ایران یک و دو از صد حریفان خود عبور کردند

asdasd
کد خبر : ۱۷۹۲۴۷

تیم های ملی اسنوکر ایران یک و ایران دو در سومین روز از رقابت های قهرمانی رویداد انفرادی و تیمی اسنوکر شش توپ جهان موفق به کسب سومین پیروزی تیمی خود شدند.

تیم های ملی اسنوکر ایران یک و دو در سومین رقابت تیمی خود توانستند حریفان خود را شکست دهند.

به گزارش ایلنا، تیم های ملی اسنوکر ایران یک و ایران دو در سومین روز از رقابت های قهرمانی رویداد انفرادی و تیمی اسنوکر شش توپ جهان(IBSF۲۰۱۴) پس از رقابت با حریفانی از کشورهای ایرلند و مصر موفق به کسب سومین پیروزی تیمی خود شدند.

نتایج روز سوم رقابت های تیمی شش توپ جهان به شرح زیر اعلام شد:
تیم ایران یک ۴ تیم ایرلند دو ۱
تیم ایران دو ۵ تیم مصر نه ۰

برنامه رقابت های تیمی اسنوکر شش توپ جهان:

چهارمین دیدار اسنوکر تیمی کشورمان روز سه شنبه ۳ تیر ماه راس ساعت ۲۲:۰۰ به وقت تهران مقابل تیم استرالیا ۲ متشکل از حسن کرد و استیو داهوهو انجام خواهد شد.

چهارمین دیدار گروهی ایران دو روز یکشنبه یکم تیر ماه راس ساعت ۲۲:۰۰ به وقت تهران با تیم فلسطین ۱ متشکل از خالد الستال و هایتم سلیم خواهد بود. آخرین دیدار اسنوکر تیمی ۲ کشورمان روز سه شنبه راس ساعت ۲۲:۰۰ به وقت تهران مقابل تیم هندوستان ۲ متشکل از کمال چاولا و دارن میندرلیلی برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز