خبرگزاری کار ایران

سومین مرحله لیگ جهانی اندونزی؛

برق نشان طلای لیگ جهانی بر گردن مهدی سلطانی درخشید

asdasd
کد خبر : ۱۷۸۷۶۷

مهدی سلطانی کاراته کای وزن منهای ۸۴ کیبو گرم کشورمان، در حالی به نشان طلا دست یافت که توانست سرسخت ترین حریفش آراگا از ژاپن را پس از دو سال شکست دهد.

کاپیتان تیم ملی مردان کاراته کشورمان با پیروزی مقابل حریف ویتنامی مدال طلای وزن منهای ۸۴ کیلوگرم لیگ جهانی کاراته وان را بر گردن آویخت.

به گزارش ایلنا، در دومین روز از سومین مرحله لیگ جهانی که با شرکت کاراته کاهای ۲۶ تیم در جاکارتای اندونزی در حال پی گیری است، مهدی سلطانی کاراته کای وزن منهای ۸۴ کیبو گرم کشورمان، در حالی به نشان طلا دست یافت که توانست سرسخت ترین حریفش آراگا از ژاپن را شکست داد.

سلطانی پس از یک دور استراحت، ابتدا سالم هندرو نفر سوم آسیا از اندونزی را برد. این کاراته کا سال گذشته در لیگ جهانی جاکارتا بر سکوی اول ایستاد. سلطانی سپس در دومین گام موفق شد یوتارا آراگا نایب قهرمان جهان در سال ۲۰۱۲ و قهرمان آسیا در سال ۲۰۱۳ را از ژاپن را شکست دهد و به دیدار فینال راه یابد. این برد در شرایطی برای سلطانی رقم خورد که دو سال پیش آراگا در تاتامی لیگ جهانی در جاکارتا توانسته بود سند حذف سلطانی را صادر کند. این اولین شکست آراگا در دو سال گذشته مقابل یک کاراته کای ایرانی است.

سلطانی برای کسب نشان طلا به مصاف مینه انگوئن از ویتنام رفت و با نتیجه ۶ بر صفر به برتری رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز