خبرگزاری کار ایران

همزمان با آغاز هفته المپیک؛

برنامه و نام روزهای هفته المپیک اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۷۷۹۷۳

کمیته ملی المپیک با همکاری فدراسیون همگانی همزمان با آغاز هفته المپیک از ۳۱ خرداد ماه در تهران و استان های مختلف کشور، فعالیت‌ها و رقابت‌های متنوع ورزشی برگزار می‌کنند.

هفته المپیک از ۳۱ خرداد ماه آغاز می‌شود و برنامه‌های کمیته ملی المپیک ایران برای این هفته اعلام شد.

به گزارش ایلنا، کمیته ملی المپیک با همکاری فدراسیون همگانی همزمان با آغاز هفته المپیک از ۳۱ خردادماه در تهران و استان های مختلف کشور، فعالیت‌ها و رقابت‌های متنوع ورزشی برگزار می‌کنند.

بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی کمیته ملی المپیک، ۳۱ خرداد و نخستین روز از هفته‌المپیک با عنوان المپیک و طبیعت، نامگذاری شده است.

همچنین اول تیرماه - المپیک و بانوان، دوم تیرماه - المپیک و سالمندان، سوم تیرماه - المپیک، کودکان و مددجویان، چهارم تیرماه - المپیک و معلولان و جمعه ششم تیرماه - روز المپیک نامگذاری شده است.

با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته در هر روز برنامه و فعالیت متناسب با نامگذاری آن روز انجام می شود.

روز جمعه به نام روز المپیک و طبیعت ماهیگیری ورزشی برنامه‌ای متنوع در پارک رازی از ساعت ۱۷ تا ۲۰ انجام می‌شود. همچنین برنامه های متنوع به مناسب نامگذاری این روزها در مکان‌های مختلف تهران و شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

کمیته بین المللی المپیک ۲۳ ژوئن(دوم تیرماه) را به عنوان روز المپیک نامگذاری کرده است و همه کمیته های المپیک اقدام به برگزاری این مراسم می کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز