خبرگزاری کار ایران

شهرام هروی خبر داد؛

تغییر در برنامه وزن‌کشی؛ تمرین سبک دانشجویان کاراته در مونته نگرو

asdasd
کد خبر : ۱۷۷۹۶۵

نهمین دوره مسابقات کاراته دانشجویان جهان از فردا با برگزاری مبارزات کاتای انفرادی مردان و زنان و رقابت‌های اوزان ۸۴ + کیلوگرم مردان و ۶۸ + کیلوگرم بانوان در بخش کومیته آغاز خواهد شد.

تیم منتخب کاراته دانشجویان ایران که برای حضور در نهمین دوره مسابقات کاراته دانشجویان جهان صبح روز سه‌شنبه تهران را از طریق استانبول به مقصد مونته‌نگرو ترک کرده بود، عصر دیروز به محل برگزاری مسابقات رسید و در هتل کاستلو اقامت کرد.

به گزارش ایلنا، شهرام هروی مربی تیم اعزامی دانشجویان به مسابقات جهانی اظهار داشت: تا عصر روز سه‌شنبه کاراته‌کاهای ۴۷ کشور خود را به مونته‌نگرو رساندند و پیش بینی می‌شود شمار تیم‌های شرکت کننده از مرز ۵۰ تیم عبور کند.

وی با اشاره به اینکه امروز تمرین سبک در دستور کار کاراته‌کاهای کشورمان قرار خواهد گرفت، گفت: مسابقات طبق برنامه از پیش تعیین شده برگزار خواهد شد، اما وزن‌کشی یک روز زودتر انجام شد. هر چند نفرات اعزامی با آمادگی نسبی به این رقابت‌ها آمده‌اند، اما همه آنها مصمم هستند با ارائه مبارزات درخور توجه و کسب بهترین نتیجه نمایندگان شایسته‌ای برای کاراته کشورمان باشند.

نهمین دوره مسابقات کاراته دانشجویان جهان از فردا با برگزاری مبارزات کاتای انفرادی مردان و زنان و رقابت‌های اوزان ۸۴ + کیلوگرم مردان و ۶۸ + کیلوگرم بانوان در بخش کومیته آغاز خواهد شد که طی آن مهسا افسانه و فرید حقیقی در کاتا و سجاد گنج‌زاده و حمیده عباسعلی در کومیته به میدان خواهند رفت.

در ادامه این رقابت ها، روز جمعه(۳۰ خرداد ماه) مبارزات اوزان ۷۵ - و ۸۴ - کیلوگرم مردان و ۶۱ - و ۶۸ - کیلوگرم بانوان برگزار خواهد شد. ابراهیم حسن‌بیگی و ذبیح‌اله پورشیب در بخش مردان و رزیتا علیپور و الهه رضازاده در بخش بانوان نمایندگان کشورمان خواهند بود.

همچنین شنبه ۳۱ خردادماه مسابقات با برگزاری مبارزات ۶۰ - و ۶۷ - کیلوگرم آقایان و ۵۰ - و ۵۵ - کیلوگرم بانوان ادامه پیدا می‌کند که امیر مهدی‌زاده، سعید احمدی، سحر کرجی و فاطمه چالاکی به روی تاتامی خواهند رفت.

در آخرین روز مسابقات، یکشنبه یک تیرماه، شرکت کننذگان در بخش کاتا(تیم مردان متشکل از یوسف زرین‌نعل، بهروز حسینی‌نسب و اسماعیل نخعی و تیم زنان متشکل از مهسا افسانه، نجمه قاضی‌زاده و الناز تقی‌پور) و کومیته تیمی مردان و زنان با هم رقابت می‌کنند.

در آخرین دوره این رقابت‌ها که در براتیسلاوا اسلواکی برگزار شد، ۳۲۹ کاراته(۱۹۱ کاراته‌کای مرد و ۱۳۸ کاراته‌کای زن) از ۴۳ کشور حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز