خبرگزاری کار ایران

شانس صعود ما بیش از برزیل و لهستان است؛

کارخانه: می‌توانیم ایتالیای متحول‌شده را ببریم / الان همه تیم‌ها از ما می‌ترسند

asdasd
کد خبر : ۱۷۴۴۵۵

فرقی نمی‌کند چه تیمی مقابل ما در آزادی بازی کند چون هر تیمی که باشد با این تماشاگران پرشور تمرکزش به هم می‌ریزد و این یک نعمت برای تیم ما است.

سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران معتقد است ملی‌پوشان والیبال کشورمان در بازی دوم مقابل برزیل عالی بودند و از تمام برتری‌های خود استفاده کردند و توانستند این تیم قدرتمند و پرافتخار را در خاک خودش شکست دهند و یک پیروزی بسیار مهم و با ارزش را به ثبت برسانند.

گفتگوی مصطفی کارخانه با خبرنگار ایلنا را در زیر می خوانید:

در مورد پیروزی قاطع تیم ملی والیبال کشورنان مقابل برزیل صحبت می کنید؟

تیم ما بعد از ۳ باختی که آورده بود، محکوم به این برد بود. بازی اول ما مقابل برزیل به گیم پنجم کشیده شد و به ما ثابت کرد اگر کمتر اشتباه کنیم و خودمان را باور داشته باشیم، می‌توانیم برزیل را ببریم. ما در بازی اول تحت نام برزیل قرار گرفته بودیم اما فهمیدیم می‌توانیم برزیل را ببریم.

در بازی دوم کاملا متحول شدیم. درست است؟

بله، ‌ ما در بازی دوم یک تیم بودیم و تیمی هم بردیم. بچه‌های ما مصمم بودند و کم اشتباه ظاهر شدند و عالی بودیم. برزیل خوب بود اما تیم ما عالی بود و از تمام برتری‌های خودمان خوب استفاده کردیم. نیروی جوانی و جنگندگی به ما کمک کرد تا نتیجه بگیریم، ضمن اینکه نمی‌خواستیم از کورس عقب بیفتیم. تیم ما نشان داد قابلیت‌های بالایی دارد و از همه مهم‌تر کواچ بود که آشنایی لازم را از تیم ما به دست آورد و ترکیب اصلی تیم را به دست آورد. تیم ما تازه دارد خودش را پیدا می‌کند. این پیروزی شانس صعود ما را زیاد کرد و حتی شانس ما از برزیل و لهستان برای صعود بیشتر شد.

در بازی بعدی میزبان برزیل هستیم. این بازی را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟

قطعا تیم ما بهتر خواهد شد، چون تماشاگران زیادی به سالن خواهند آمد، آن هم تماشاگران پرهیجان و پرشور ایرانی که کار را برای هر تیمی سخت می‌کنند. فرقی نمی‌کند چه تیمی مقابل ما در آزادی بازی کند چون هر تیمی که باشد با این تماشاگران پرشور تمرکزش به هم می‌ریزد و این یک نعمت برای تیم ما است. الان ترکیب تیم ما مشخص شده و داریم از همه توانایی مان خوب استفاده می کنیم. نباید در باد این برد بمانیم و بایدتلاش کنیم تا به مراحل پایانی مسابقات برسیم. تیم ما هیچی کم ندارد و می توانیم به مراحل پایانی برسیم.

در لیگ‌جهانی باید دنبال سکو باشیم یا هدف دیگری را باید ترسیم کنیم؟

ما دنبال ۲ تا موضوع باید باشیم. اول دنبال این باشیم که تیم ما به ثبات برسد و بعد از آن هدف ما نتیجه باشد. ما سال گذشته در لیگ جهانی بودیم و تجربه کسب کردیم و الان همه تیم‌ها از ما می‌ترسند. حالا که همه از ما می‌ترسند پس چرا خودمان، خودمان را باور نکنیم. ایتالیا متحول شده و حتی توان شکست دادن ایتالیا را هم داریم، پس خودمان را باور کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز