خبرگزاری کار ایران

در نشست با اعضای فدراسیون جهانی چوگان؛

گودرزی: امیدوارم ایران جایگاه واقعی خود را در چوگان به دست آورد

asdasd
کد خبر : ۱۷۴۴۱۷

به لحاظ بازیکنان و امکانات سخت افزاری وضعیت نسبتاً خوبی داریم که امیدواریم با همکاری و مساعدت فدراسیون جهانی و تعامل دوطرفه به لحاظ امکانات سخت افزاری نیز چوگان ایران را تقویت کنیم.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به قدمت تاریخی و اهمیت چوگان در ایران، تعامل و همکاری با فدراسیون جهانی را راهکاری مهم در جهت توسعه این ورزش سنتی، تاریخی و ملی عنوان کرد.

به گزارش ایلنا، محمود گودرزی در نشست با اعضای فدراسیون جهانی چوگان ضمن تشکر از ریچارد خلیل رئیس فدراسیون جهانی هم چنین با تشکر ویژه از ایلخانی زاده رئیس فدراسیون چوگان ایران برای برگزاری این نشست، اظهار داشت: امیدوارم حضور اعضای جهانی این رشته تاریخی در کشورمان، دستاوردهای خوبی برای ایران به ارمغان بیاورد.

وی با اشاره به این‌که چوگان از دیرباز در ایران رونق و اهمیت فراوانی داشته، گفت: امیدوارم بتوانیم این ورزش سنتی، تاریخی و ملی را با مساعدت های فدراسیون جهانی توسعه دهیم.

گودرزی خاطرنشان کرد: البته به لحاظ بازیکنان و امکانات سخت افزاری وضعیت نسبتاً خوبی داریم که امیدواریم با همکاری و مساعدت فدراسیون جهانی و تعامل دوطرفه به لحاظ امکانات سخت افزاری نیز چوگان ایران را تقویت کنیم.

وزیر ورزش و جوانان از توان برگزاری مسابقات جهانی چوگان در کشور خبرداد و افزود: امیدوارم بتوانیم چوگان را به عنوان یک عنصر فرهنگی و تاریخی بیش از پیش به جهان معرفی کینم و جایگاه ایران را در این حوزه ارتقا بخشیم.

گودرزی ادامه داد: مجدداً از حضور اعضای هیات رئیسه فدراسیون جهانی و ایلخانی‌زاده به خاطر حمایت‌های مادی و معنوی وی قدردانی می‌کنم. به طور ویژه از رسانه‌های جمعی که برای ارتقای ورزش به خصوص شناساندن چوگان در کشور تلاش می‌کنند تشکر می‌کنم و امیدوارم ایران جایگاه واقعی خود را در چوگان به دست آورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز