خبرگزاری کار ایران

دبیر سابق بوکس نایب رئیس می‌شود؟

شمس: صحبتی نشده، اما تا دوشنبه صبر کنید

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۴۹۹

برای تصدی پست نایب‌رئیسی فدراسیون، تاکنون صحبتی با من نشده. با این حال تا روز دوشنبه صبر کنید.

دبیر سابق فدراسیون بوکس گفت: برای تصدی پست نایب‌رئیسی فدراسیون، تاکنون صحبتی با من نشده. با این حال تا روز دوشنبه صبر کنید.

به گزارش ایلنا، فریبرز شمس که تا ابتدای سال ۸۹ دبیری فدراسیون بوکس را بر عهده داشت، جای خود را به همایون اردلان داد که البته در حال حاضر مشاور عالی احمد ناطق‌نوری است و ریاست کمیته اقتصادی فدراسیون بوکس را نیز برعهده دارد.

شمس در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص انتخاب مجدد ناطق‌نوری به سمت ریاست فدراسیون بوکس اظهار داشت: بنده قبلا هم گفته بودم که گزینه‌ای بهتر از حاج‌آقا نداریم که به هر حال انتخابات هفته گذشته نیز این واقعیت را یک بار دیگر اثبات کرد.

عضو کمیته روابط عمومی و تبلیغات فدراسیون جهانی بوکس درخصوص این‌که گفته می‌شود برای تصدی پست نایب رئیسی فدراسیون با شما صحبت شده، یاد آور شد: تا این لحظه صحبتی در این باره با من نشده، با این حال تا روز دوشنبه صبر کنید.

رئیس کمیته اقتصادی فدراسیون بوکس در پایان در مورد برنامه‌های این کمیته برای حل مشکلات مالی فدراسیون تصریح کرد: کمیته اقتصادی برنامه‌های خاصی طراحی کرده که به زودی وارد مراحل اجرایی می‌شود که امیدواریم بتوانیم شرایط اقتصادی و مالی فدراسیون را سر و سامان بدهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز