خبرگزاری کار ایران

رقابت‌های قهرمانی کشور تیرماه برگزار می‌شود؛

عبادتی: ملاک حضور موی‌تای‌کاران شرکت فعال در رقابت‌های داخلی است

کد خبر : ۱۶۹۹۲۷

من از موی‌تای‌کاران سراسر کشور و حتی دورافتاده‌ترین نقاط می‌خواهم که در مسابقات مختلف داخلی حضور اکتیو داشته باشند و بدانند که آنها زیر ذره بین خواهند بود

سرپرست جدید انجمن موی تای با تاکید بر اهمیت مقوله آموزش و به روز شدن داوران سراسر کشور اظهار داشت: دوره بازآموزی و ارتقاء درجه داوران موی تای کشور روز جمعه دوم خرداد ماه در تهران برگزار می شود.

به گزارش ایلنا، حمدالله عبادتی افزود: این دوره در سالن کبکانیان تهران برگزار می‌شود و وی به عنوان مدرس بین المللی و " ودود دژم " مسئول کمیته داوران کار تدریس آن را برعهده خواهند داشت.

وی در ادامه تاکید کرد: این دوره داوری یک روزه است و داوران باید در هر سال دوره بازآموزی را طی کنند تا بتوانند هم همسو با مقررات جهانی به پیش بروند و هم اینکه بتوانند به قضاوت بپردازند. البته من از مربیان نیز می‌خواهم در این دوره شرکت کنند و موارد مختلف و نحوه گرفتن امتیاز در مسابقات و دیدگاه داوری را به ورزشکاران خود منتقل نمایند.

عبادتی همچنین گفت که دوره مربیگری نیز اواخر خردادماه آینده برگزار می شود که جزییات آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

سرپرست انجمن موی‌تای به برگزاری مسابقات قهر مانی کشور در تیرماه امسال اشاره کرد و تصریح نمود: این مسابقات از تاریخ ۴تا۶ تیرماه در تهران برگزار می‌شود و موی‌تای‌کاران باید از هم اکنون خود را اماده کنند تا در این مسابقات و دیگر رقابتها حضوری فعال داشته باشند.

وی اضافه کرد: این استارت جدی ما در سال‌جاری است و ملاک حضور ورزشکاران در اردوهای تیم ملی و اعزام به مسابقات معتبر بین المللی، شرکت فعال آنان در رقابت‌های داخلی خواهد بود. من از موی‌تای کاران سراسر کشور و حتی دورافتاده‌ترین نقاط می‌خواهم که در مسابقات مختلف داخلی حضور اکتیو داشته باشند و بدانند که آنها زیر ذره بین خواهند بود و بهترینها به اردوهای تیم ملی دعوت خواهند شد.

عبادتی در خاتمه اظهارداشت: حضور فعال در مسابقات معتبر برون‌مرزی از جمله برنامه‌های انجمن موی‌تای قرار دارد و ما در تلاش هستیم آماده‌ترین‌ها را به این رقابت‌ها اعزام کنیم. بار دیگر تاکید می‌کنم موی‌تای‌کاران باید در رقابت‌های داخلی حضوری قوی داشته باشند و بتوانند اسباب رضایت کادر فنی تیم ملی را فراهم آورند تا به مسابقات معتبر بین‌المللی اعزام شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز