خبرگزاری کار ایران

برکنار نشده‌ام؛

کوزه‌گری: تابع قانون هستم / هجمه‌ها تاثیری در استعفایم نداشت

asdasd
کد خبر : ۱۶۸۸۲۴

متاسفانه عده ای تلاش کردند تا جو هندبال را متشنج نشان دهند در حالیکه بنده هرگز به اینگونه فرصت طلب ها اجازه فعالیت در هندبال را نداده و نخواهم داد. متاسفانه عده‌ای تلاش کردند تا جو هندبال را متشنج نشان دهند در حالی‌که بنده هرگز به اینگونه فرصت طلب‌ها اجازه فعالیت در هندبال را نداده و نخواهم داد.

جلال کوزه‌گری در واکنش به معرفی نصیری به عنوان سرپرست فدراسیون هندبال گفت: بنده برکنار نشده‌ام و تابع قانون هستم و به قانون احترام می‌گذارم.

جلال کوزه گری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا ضمن بیان این مطلب افزود: بنده بازنشسته آموزش و پرورش هستم و طبق نامه سازمان بازرسی کل کشور فعالیت افراد بازنشسته در فدراسیون‌های ورزشی غیر قانونی است و بنده هم تابع قانون هستم و هر تصمیمی وزارت ورزش بگیرد آن را می پذیرم.

وی که پیش از حضور در جلسه تودیع و معارفه سخن می‌گفت، تصریح کرد: در این مراسم مشخص خواهد شد که بنده همچنان رئیس فدراسیون هستم یا نه!

کوزه‌گری در پاسخ به این سئوال که هجمه‌های اخیر منتقدان تا چه اندازه در برکناری وی تاثیرگذار بود، اظهار داشت: این مخالفت‌ها کمترین تاثیری نداشت و بنده همچنان پای مواضع و اعتقاداتم هستم و هرگز از مواضع قبلی‌ام عقب نشینی نخواهم کرد.

وی تصریح کرد: متاسفانه عده‌ای تلاش کردند تا جو هندبال را متشنج نشان دهند در حالی‌که بنده هرگز به اینگونه فرصت طلب‌ها اجازه فعالیت در هندبال را نداده و نخواهم داد.

کوزه گری در مورد انتخاب نصیری به عنوان سرپرست فدراسیون گفت: وی دبیر فدراسیون و از قدیمی‌های هندبال هستند و اگر وزارت ورزش و جوانان او را برای مدیریت هندبال انتخاب کرده، برای او در این راه آرزوی موفقیت می کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز