خبرگزاری کار ایران

بازگشت تیم ملی موی‌‌تای به تهران؛

عبادتی: خانواده موی‌تای اختلافات را کنار بگذارند

asdasd
کد خبر : ۱۶۷۱۲۷

مسابقات جهانی موی‌تای با حضور ۱۰۱ کشور در سالن ماهسوری جزیره لنکاوی مالزی برگزار شد که با قهرمانی مجدد تایلند همراه بود، ضمن اینکه تیم کشورمان عنوان هشتمی جهان را به خود اختصاص داد.

اعضای تیم ملی موی‌تای کشورمان که در مسابقات جهانی مالزی با کسب یک مدال نقره و دو برنز، مقام هشتمی دنیا در میان ۱۰۱ کشور را کسب کردند بامداد امروز وارد کشورمان شدند.

به گزارش ایلنا، دبیر فدراسیون انجمن‌های ورزشی در مراسم استقبال از اعضای تیم ملی ابراز امیدواری کرد با حمایت بیشتر از این رشته پرطرفدار بتوان در عرصه مسابقات معتبر آتی به توفیق‌های بیشتری دست یافت.

مهربان گفت: کسب مقام هشتمی دنیا در میان ۱۰۰ کشور، مقامی خوب و افتخار بزرگی است و من معتقدم موی تای توانایی و پتانسیل آن را دارد که به عناوین بالاتری برسد.

وی اظهار داشت: خانواده موی تای باید در پرتو انسجام و همدلی بتوانند مشکلات را مرتفع کنند و برای اعتلای این ورزش مهیج آستین همت بالا بزنند.

حمدالله عبادتی نیز گزارشی از روند آماده‌سازی این تیم و عملکرد ملی‌پوشان در مسابقات جهانی مالزی ارایه داد و خواستار حمایت بیش از پیش مسوولان به موی تای شد.

سرپرست جدید موی‌تای گفت: این رشته جذاب و پرطرفدار برای حرکت رو به جلوی خود نیاز حیاتی به وفاق دارد و من از خانواده موی‌تای می‌خواهم که به منظور تحقق این دیدگاه، اختلافات را کنار بگذارند و همدل شوند.

مسابقات جهانی موی‌تای با حضور ۱۰۱ کشور در سالن ماهسوری جزیره لنکاوی مالزی برگزار شد که با قهرمانی مجدد تایلند همراه بود، ضمن اینکه تیم کشورمان عنوان هشتمی جهان را به خود اختصاص داد. در این مسابقات یاسر پرمهر در وزن ۴۵ کیلوگرم به مدال نقره رسید، علی زرین‌فر در وزن ۵۷ و مسعود مینایی در وزن ۷۱ کیلوگرم به مدال برنز دست یافتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز