خبرگزاری کار ایران

رقابت های انتخابی هاکی - بنگلادش؛

هاکی بازان ایران به بازی های آسیایی ۲۰۱۴ صعود کردند

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۰۵۶

تیم ملی هاکی چمنی برای اولین بار در تاریخ هاکی چمنی راهی مسابقات آسیایی ۲۰۱۴ کره جنوبی شد. یکبار نیز قبل از انقلاب تیم ملی به دلیل میزبانی در مسابقات حضور داشت اما نتایج خوبی را کسب نکرد.

تیم ملی هاکی چمنی کشورمان با برتری مقابل قطر به بازیهای آسیایی اینچئون کره جنوبی راه یافت.

به گزارش ایلنا، در ادامه مسابقات انتخابی بنگلادش تیم هاکی کشورمان امروز شنبه به مصاف تیم ملی قطر رفت و در یک بازی مهیج این تیم را با نتیجه سنگین ۷ بر ۱ شکست داد و سهمیه حضور در هفدهمین دوره مسابقات آسیایی را کسب کرد.

در این دیدار نویدطاهری راد(۴ گل)، رضا نوروززاده(۲گل) و وحید فتحی(۱ گل) برای تیم ملی کشورمان گلزنی کردند و همچنین مسعود بهلولی به عنوان بهترین بازیکن زمین شناخته شد. نتیجه بازی امروز تیم ملی کشورمان بهترین نتیجه این رقابتها بوده است.

ملی پوشان برای کسب مقام پنجم - ششم فردا از ساعت ۱۱:۱۵(به وقت محلی) به مصاف چین تایپه می رود. گفتنی است از ۸ تیم شرکت کننده در این مسابقات ۶ تیم جواز حضور در مسابقات آسیایی را کسب خواهند کرد.

تیم ملی هاکی چمنی برای اولین بار در تاریخ هاکی چمنی راهی مسابقات آسیایی ۲۰۱۴ کره جنوبی خواهد شد. یکبار نیز قبل از انقلاب تیم ملی هاکی چمنی به دلیل میزبانی در مسابقات آسیایی حضور داشت اما نتایج خوبی را کسب نکرد.

این صعود ارزشمند در ادامه پیروزی های هاکی سالنی در مسابقات آسیایی ماکائو و چهار دوره قهرمانی در مسابقات جام ملت های آسیا و نیز حضور در جام جهانی به کلکسیون افتخارات هاکی کشور اضافه خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز