خبرگزاری کار ایران

باید به عبادتی فرصت داد؛

غیاثوند: موی‌تای به همدلی نیاز دارد / دیگر به این انجمن بر نمی‌گردم

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۰۸۸

بنده زمانی در انجمن موی‌تای مسئولیت داشتم و در حد توانم برای موفقیت این ورزش تلاش کردم، اما زمانی که از انجمن رفتم، دیگر به این ورزش و مسائل آن کاری ندارم.

نماینده سابق کمیته ملی المپیک در موی‌تای گفت: برای کسب موفقیت در عرصه‌های بین‌المللی و جهانی، خانواده موی‌تای باید به سمت اتحاد و یکدلی پیش برود.

ایمان غیاثوند در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درخصوص انتخاب حمدالله عبادتی به عنوان رئیس انجمن موی‌تای خاطرنشان کرد: تنها چیزی که می‌توان بگویم این است که برای وی آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم وی در تحقق اهدافش موفق باشد.

وی با بیان اینکه می‌بایست به رئیس جدید انجمن موی تای فرصت داد، افزود: خانواده بزرگ موی تای باید به دنبال اتحاد و یکدلی باشند و به حرمت پرچم مقدس کشورمان، بیش از پیش در کنار یکدیگر باشند تا در میادین آینده، افتخارات بزرگی برای ورزش کشورمان حاصل شود.

عضو سابق هیات رئیسه انجمن موی‌تای در پاسخ به این سوال که اولویت برنامه‌های رئیس جدید انجمن موی‌تای چه باید باشد، اظهار داشت: بنده درخصوص مسائل جزئی موی‌تای صحبتی ندارم، چراکه مدت‌هاست از این ورزش کنار رفته‌ام و در جای دیگر مشغول خدمت به ورزش کشورم هستم.

غیاثوند ادامه داد: بنده زمانی در انجمن موی‌تای مسئولیت داشتم و در حد توانم برای موفقیت این ورزش تلاش کردم، اما زمانی که از انجمن رفتم، دیگر به این ورزش و مسائل آن کاری ندارم.

وی در مورد احتمال همکاری مجدد با انجمن موی‌تای گفت: اصلا چنین چیزی نیست. همان‌طور که قبلا هم گفته بودم دیگر هیچ‌گاه به موی‌تای برنمی‌گردم. الان نیز در سازمانی دیگر مشغول کار هستم.

غیاثوند در پایان، آینده موی‌تای ایران را درخشان توصیف کرد و یادآور شد: امیدوارم با توجه به تغییر و تحولات در رأس انجمن، این ورزش رزمی مدال آور به افتخارات قابل توجهی در عرصه های بین المللی و جهانی دست یابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز