خبرگزاری کار ایران

نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال؛

کاله مازندران فینالیست شد / وداع تلخ آذری‌ها با فینال

asdasd
کد خبر : ۱۵۲۷۸۱

در فینال لیگ برتر متین ورامین و کاله مازندران به مصاف هم خواهند رفت تا تیم قهرمان لیگ برتر را مشخص کنند.

تیم والیبال کاله مازندران موفق شد به فینال لیگ برتر والیبال راه پیدا کند.

به گزارش ایلنا، تیم والیبال کاله مازندران موفق شد با برتری در سومین دیدار مرحله نیمه نهایی بر تیم والیبال شهرداری ارومیه جواز حضور در فینال لیگ برتر را کسب کند تا تکلیف فینالیست‌های لیگ برتر مشخص شود.

در این دیدار کالهخ موفقشد با نتیجه ۳ بر ۲ از سد حریف قدرتمند خود شهرداری ارومیه عبور کند تا دیگر تیم فینالیست لیگ برتر باشد.

شاگردان عطایی ست نخست را ۲۵ بر ۲۳ به سود تمام کردند ولی در ست دوم بازنده بازی بودند و نتیجه را ۲۹ بر ۲۷ به حریف آذری خود واگذار کردند. در ست سوم باز هم کاله موفق شد ۲۵ بر ۲۱ بر شهرداری غلبه کند تا ۲ بر یک پیش بیفتد ولی حریف آذری دست بردار نبود و در ست چهارم موفق شد ۲۵ بر ۲۳ پیروز شده و کار را به ست سرنوشت یعنی پنجم بکشد که در این ست پایانی عطایی و شاگردانش در دیداری نزدیک و تماشایی ۱۶ بر ۱۴ پیروزی را از آن خود کردند تا در نهایت این بازی با نتیجه ۳ بر ۲ به سود نماینده مازنران به پایان برسد.

در دیدار فینال لیگ برتر پنج‌شنبه ۲۲ اسفندماه از ساعت ۱۵:۳۰ دو تیم متین ورامین و کاله مازندران در سالن ۱۲هزار نفری آزادی به مصاف هم خواهند رفت تا تیم قهرمان لیگ برتر را مشخص کنند. پیش از این بازی نیز در دیدار رده‌بندی نیز دو تیم شهرداری ارومیه و میزان مشهد از ساعت ۱۱ پیکار خواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز