خبرگزاری کار ایران

اعضای تیم ایران را در قرعه‌کشی شرکت داده‌اند؛

اردلان: اعزام بوکسورها به آذربایجان هنوز لغو نشده!

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۲۶۲

تیم ملی بوکس ایران قرار بود امروز(چهارشنبه) با ۶ بوکسور راهی کشور آذربایجان شود تا در تورنمنت بین‌المللی جاده ابریشم که در باکو برگزار خواهد شد، شرکت کند.

دبیر فدراسیون بوکس گفت: احتمال دارد نمایندگان بوکس کشورمان در تورنمنت بین المللی آذربایجان شرکت کنند و هنوز لغو این اعزام صد در صد نشده است.

به گزارش ایلنا، تیم ملی بوکس ایران قرار بود امروز(چهارشنبه) با ۶ بوکسور راهی کشور آذربایجان شود تا در تورنمنت بین‌المللی جاده ابریشم که در باکو برگزار خواهد شد، شرکت کند. اما به دلیل صادر نشدن ویزا، ملی‌پوشان کشورمان نتوانستند راهی این کشور شوند.

همایون اردلان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در این باره خاطر نشان کرد: برای این اعزام، موافقت شورای برون‌مرزی را از مدت‌ها قبل دریافت کرده بودیم، اما سفارت آذربایجان برای صدور ویزا واقعا ما را اذیت کرد.

وی افزود: بعد از کلی مشکل‌آفرینی توسط سفارت آذربایجان، نهایتا با فدراسیون آذربایجان تماس گرفتیم تا آنها نامه‌ای به ما ارسال کنند و براساس آن بتوانیم ویزای فرودگاهی دریافت کنیم، اما متاسفانه نامه‌ای که آنها به ما ارسال کرده بودند اشکلالاتی داشت و مورد قبول مسئولان فرودگاه قرار نگرفت.

اردلان در عین حال یادآور شد: بنده باز هم در حال پیگیری انجام مقدمات این سفر هستم و تا ساعات پایانی امشب نیز به تلاش‌های خود ادامه خواهیم داد. به همین دلیل هنوز اعزام ملی‌پوشان کشورمان به جمهوری آذربایجان کاملا منتفی نشده است.

دبیر فدراسیون بوکس در پایان اظهار داشت: براساس اخباری که از تورنمنت جاده ابریشم به ما رسیده، اسامی ملی پوشان ایران در مراسم قرعه کشی عنوان شده و این یعنی این که احتمال اعزام تیم ملی به باکو هنوز وجود دارد.

گفتنی است فروتن گل‌آرا در وزن ۶۰ کیلوگرم، امین قاسمی‌پور در وزن ۶۹ کیلوگرم، سیاوش امیدی در وزن ۷۵ کیلوگرم، مجید حاجی ‌عباسی در وزن ۸۱ کیلوگرم، رضا مرادخانی در وزن ۹۱ کیلوگرم و سجاد پوراشرفی در وزن مثبت ۹۱ کیلوگرم بوکسورهای اعزامی کشورمان به تورنمنت جاده ابریشم هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز