خبرگزاری کار ایران

هیچ حریفی را دست کم نمی‌گیریم؛

بختیاریان: قهرمانی پرشین در میدان مسابقه رقم می‌خورد

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۲۲۱

نمی‌توان هیچ حریفی را دست کم گرفت و به همین جهت چهره قهرمان فصل، در میدان مشخص خواهد شد.

سرپرست تیم ووشوی باشگاه پرشین گفت: برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر، نباید هیچ حرفی را دست‌کم گرفت و به همین جهت ما در بازی‌های روز پنجشنبه با تمام قوا به مصاف حریفان خود خواهیم رفت.

به گزارش ایلنا، مراحل نیمه‌نهایی و فینال لیگ برتر ووشوی باشگاه‌های کشور، فردا(۱۵ بهمن‌ماه جاری) در آکادمی ووشو برگزار می‌شود که در مرحله نیمه‌نهایی، تیم پرشین به دیدار رنگ فیروزه شیراز می‌رود که در صورت پیروزی در این بازی، پرشینی‌ها فینالیست لیگ لقب خواهند گرفت و باید در مسابقه پایانی مقابل برنده دیدار تیم‌های پارس جنوبی و دانشگاه آزاد قرار بگیرند.

قاسم بختیاریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا به شرایط تیم پرشین اشاره کرد و اظهار داشت: وضعیت تیم بسیار خوب است و بچه‌ها کاملا آماده بازی‌های فردا هستند که به امید خدا، با دست پر از این دو مسابقه خود بیرون خواهند آمد.

وی در مورد این که احتمال پیروزی تیم پرشین در مرحله نیمه نهایی مقابل حریف خود بسیار زیاد است، خاطر نشان کرد: چنین چیزی نیست. رنگ فیروزه از تیم‌های خوب این دوره از مسابقات است که اتفاقا برای بازی‌های روز پنجشنبه، ۳ ووشوکار جدید جذب کرده است.

سرپرست تیم ووشوی پرشین ادامه داد: وقتی تیمی تا این مرحله صعود کرده، نشان می‌دهد از قدرت خوبی برخوردار است. از این رو نمی‌توان هیچ حریفی را دست کم گرفت و به همین جهت چهره قهرمان فصل، در میدان مشخص خواهد شد.

وی به حضور دو ووشوکار چینی در ترکیب تیم پرشین اشاره کرد و گفت: این دو بازیکن از ووشوکاران خوب کشور چین هستند که در مسابقات تالو بر روی تالو فیلد خواهند رفت.

بختیاریان در پایان در مورد برنامه‌های آتی باشگاه پرشین یادآور شد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، در نظر داریم در زمینه استعدادیابی ووشوکاران خوب و آینده‌دار کشورمان فعالیت کنیم. همچنین احتمالا از سال آینده در رشته‌های موتورسواری، کشتی و تکواندو نیز تیمداری خواهیم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز