خبرگزاری کار ایران

محیط ورزش محیط چالش زایی است؛

گودرزی: سیاست‌مان این باشد که محیط را آرام کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۷۸۴

می‌توان با جلوگیری از اشتباهات مانع بروز ضررهای مادی و معنوی شد. تقلب، دوپینگ و صغر سن مجموعه عوامل ناصوابی هستند که ضررهای زیادی را بوجود می آورند.

وزیر ورزش و جوانان در جلسه با روسای فدراسیون‌های ورزشی با اشاره به اینکه محیط ورزش محیط چالش زایی است از روسای فدراسیون‌ها خواست تا چالش و حاشیه‌های موجود را به جامعه خود منتقل نکنند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، محمود گودرزی در این جلسه گفت: در محیطی ناآرام و پرچالش نمی‌توان به پیشرفت امیدوار بود. سیاست‌مان این باشد که محیط را آرام کنیم تا در این آرامش، آرمان‌های نظام در حوزه ورزش محقق شود. فقط با ثبات در شرایط آرام است که می‌توان رذیلت‌های اخلاقی را کاهش داد و در این راه باید رسانه‌ها نیز کمک حال ورزش باشند.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه با اشاره به مشکلات مالی موجود در ورزش به روسای فدراسیون‌ها پیشنهاد داد از راه‌های دیگر برای حل این معضل اقدام کنند.

گودرزی گفت: ظرفیت‌های بکر و بسیار گسترده‌ای در کشور ما وجود دارد که می‌توان از آن درآمدزایی داشت، ضمن اینکه خیرین بسیاری هستند که نیت به اشتهار ندارند و هدفی جز خدمت به ورزش را ندارند و اینکه می‌توان با جلوگیری از اشتباهات مانع بروز ضررهای مادی و معنوی شد. تقلب، دوپینگ و صغر سن مجموعه عوامل ناصوابی هستند که ضررهای زیادی را بوجود می آورند.

گودرزی به موضوع مهم دیگری در این جلسه اشاره کرد و گفت: باید فدراسیون های ورزشی مدیریت شفاف مالی را سرلوحه کار خود قرار دهند. در مخفی کاری است که فساد ایجاد می شود.

وزیر ورزش و جوانان در پایان از روسای فدراسیون‌های ورزشی خواست تا آنها به ورزش بانوان و همچنین اختیارات نواب رییس زن فدراسیون های خود توجه بیشتری داشته باشند. دکتر گودرزی در این مورد گفت: نزدیک به ۵۱ در صد جمعیت کشور را بانوان تشکیل می دهند اما سهم آنها از امکانات و منابع مالی بسیار ناچیز است. به بهانه مدال آوری و کسب قهرمانی، ورزش بانوان و همین طور ورزش همگانی فراموش نشود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز