خبرگزاری کار ایران

ناظر فدراسیون جهانی تکواندو:

ایران توانایی میزبانی مسابقات معتبر بین المللی را دارد

کد خبر : ۱۴۸۲۴۱

ایران به عنوان یکی از دو قطب برتر تکواندو در جهان، توانایی میزبانی مسابقات و رویدادهای مهم این رشته ورزشی را دارد.

کیم جانگ هیون گفت: ایران به عنوان یکی از دو قطب برتر تکواندو در جهان، توانایی میزبانی مسابقات و رویدادهای مهم این رشته ورزشی را دارد.

به گزارش ایلنا، کیم جانگ هیون کره ای ناظر فنی فدراسیون جهانی تکواندو در چهارمین دوره جام باشگاه‌های آسیا با بیان این مطلب افزود: بسیار خوشحالم همزمان با برگزاری چهارمین دوره رقابت‌های جام باشگاه های آسیا و به عنوان ناظر WTF در دومین قطب تکواندوی جهان حضور دارم.

وی درباره سطح برگزاری این مسابقات بیان کرد: در این دوره از مسابقات ۵ تیم خارجی و ۳ تیم داخلی حضور دارند که با توجه به این امر، سطح برگزاری این مسابقات تا حد قابل توجه ای بالا است.

کیم جانگ هیون که به عنوان ناظر WTF در بیست و پنجمین دوره مسابقات جام فجر نیز حضور دارد، بیان کرد: مسابقات بین المللی جام فجر یکی از قدیمی ترین و باسابقه ترین مسابقات تکواندو در سطح جهان محسوب می شود که با توجه به برخورداری از امتیاز افزایش رنکینگ تکواندوکاران، ‌ تیم های مطرحی از سطح دنیا خواهان حضور در این مسابقات هستند.

وی درباره سطح تکواندو ایران بیان کرد: ایران در این رشته ورزشی به عنوان یکی از قدرت های برتر فدراسیون جهانی شناخته می شود که با این شرایط و حضور در رویداد های مختلف بین المللی و کسب عناوین متعدد توانست جایگاه خود را در WTF تثبیت کند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز