خبرگزاری کار ایران

خمس: بازی خودمان را به تیم تحمیل کردیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۳۶۲۳

سرمربی تراکتور از نحوه اخراج سیامک نعمتی انتقاد کرد.

به گزارش ایلنا، تراکتور امروز (چهارشنبه) در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال با نتیجه 2 بر صفر استقلال خوزستان را شکست داد. پاکو خمس، سرمربی تراکتور در نشست خبری پس از این دیدار اظهار کرد: قبل از شروع نشست خبری مطلبی را می‌گویم، خلاصه است، از طرف همه اعضای تیم، کادر فنی و بازیکنان خدمت آقای زنوزی سلام عرض می‌کنم و برای همسرش ایشان که کسالت دارند، آرزوی سلامتی دارم.

او افزود: ما در ۴۵ دقیقه دوم گل زدیم و تفاوت نیمه اول و دوم فقط همین بود. در نیمه اول چهار موقعیت آشکار گل‌زنی داشتیم، به بازی مسلط بودیم و بازی خودمان را به تیم تحمیل کردیم و این مشهود بود.

سرمربی تراکتور درباره صحنه اخراج سیامک نعمتی در کنار زمین گفت: باید در این زمینه بهتر شویم و بهتر خواهیم شد. صرف نظر از اینکه هر کسی می‌تواند اشتباه کند، این اشتباهات نباید به تیم آسیب بزند. اشتباه سیامک بزرگ بود و تیم را دچار مشکل کرد. البته اتفاق بدی برای تیم نیفتاد ولی باید به یاد داشته باشیم که هر حرکت‌مان به نفع تیم باشد.

خمس در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا مبنی بر اینکه نظرش راجع به بنر های هواداران تراکتور (فقط قهرمانی می‌خواهیم) گفت: من در این باره نظرم را از قبل اعلام کرده‌ام. قرار نیست هر روز راجع به همین موضوع صحبت کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز