خبرگزاری کار ایران

لیگ هاکی روی یخ بدون وقفه،بدون حاشیه

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۷۱۰۹

لیگ نوپای هاکی روی یخ کشورمان که سه سال از آغاز فعالیتش می گذرد آخر بهمن ماه با قهرمانی زود هنگام لاستیک بارز در لیگ مردان و قهرمانی ام دات آر در لیگ دختران به پایان می رسد. لیگی پویا و برنامه ریزی شده که تمام تعطیلی ها و وقفه هایش نیز از روی برنامه و محاسبه شده بود.

به گزارش گروه ورزشی ایلنا، در این فصل که از ابتدای مهر ماه لیگ مردان و دختران در پیست یخ ایران مال استارت خورد همزمان بازی های ملی ،اردوهای انتخابی در رده های مختلف سنی ، کلاس های آموزشی و شرکت در مسابقات جهانی لهستان نیز طبق برنامه برگزار شد.

بر اساس برنامه تنظیم شده، لیگ دختران و پسران باید از مهرماه شروع و بهمن ماه تمام میشد.وقتی برنامه لیگ هاکی را دیدیم با یک حساب سر انگشتی گفتیم در خوشبینانه ترین حالت، لیگ اردیبهشت ماه تمام می شود.

برای شاید برای مخاطبین ورزش در ایران که اغلب فوتبال‌دوست هستند و اخبار و اتفاقات این رشته ورزشی را دنبال می‌کنند و به بی برنامگی های فوتبال خو گرفته اند این موضوع غیر قابل باور بود که در ایران لیگی داشته باشیم که موی بی نظمی لای درز برنامه ریزی اش نباشد!

اما نبود،در هاکی روی یخ نبود!

لیگ هاکی هر هفته بازی هایش را برگزار کرد و نه حضور دختران در مسابقات جهانی لهستان،نه تعطیلی لیگ به خاطر امتحانات دانش آموزی و دانشجویی، نه برگزاری اردوهای تیم ملی، نه اردوهای انتخاباتی تیم ملی در رده های مختلف سنی هیچکدام باعث نشد پایان لیگ به تاریخ دیگری برسد چرا که تمام این موارد پیش از آغاز لحاظ شده و بر اساس آن برنامه لیگ تنظیم شده بود طوری که انجام بازی های عقب افتاده را هم شامل شود!

برگزاری لیگ تنها در عرض سه سال شما را به این مرحله از تجربه و برنامه ریزی برساند یعنی این که این کارها شدنی است اما آدم کار بلد خودش را می خواهد آدم هایی از جنس همان ورزش که دغدغه پیشرفت آن  را دارند،برایش جنگیده اند با سختی هایش زیسته اند و از حرکت نایستاده اند،  برایش خون دل خورده اند، نه تنها خاکش را که در فوتبال خاکش هم طلاست!!

می شود که درست برنامه ریزی کرد،درست و در مسیر پیشرفت، پیش رفت اگر آدم ها درست سر جای شان باشند..

از نکات بارز لیگ امسال هاکی روی یخ حضور مربیان سطح بالای فنلاندی در اردوهای تیم ملی کشورمان بود تا تمرینات هاکی روی یخ تنها پس از سه سال از آغاز، گام های بلندی  به سمت رویاهایش بردارد.

بلند پروازی ها و ایده آل گرایی های کاوه صدقی به تمام مجموعه ای که با او هاکی را به اینجا رسانده اند،سرایت کرده و حالا همه بچه های هاکی روی یخ تفکرات طلایی و نشستن بر بام جهانی آیس هاکی را دارند.

برای آنها داشتن لیگ،قهرمانی در تورنمت ها و مسابقات آسیایی فقط یک هدف کوتاه مدت است یک پله از نردبان جهانی شدن، مرحله ای بدون توقف که بعد از ایستادن روی آن باید پله بعدی را بالا رفت.

شاید به خاطر همین ایده آل گرایی هاست که مسیر سخت پیشرفت را با این سرعت طی می کنندو بدون‌توقف چشم به فتوحات بعدی دارند.

یخ شکنان سخت کوش حالا بعد از لیگ، باید خودشان را برای رویدادهای برون مرزی آماده کنند پسران در مسابقات جهانی بوسنی که اسفند ماه برگزار می شود و دختران برای حضور در رقابت های آسیایی، جایی که عنوان ارزشمند نایب قهرمانی اش را یدک می کشند اما حالا برای قهرمانی در آن چنگ و دندان تیز کرده اند...

این هفته هاکی روی یخ پرونده اش در لیگ بسته می شود اما باید منتظر درخشش ستاره های یخی در رقابت های برون مرزی باشیم.

جایی که قرار است دلمان برای رقص پرچم ایران بر فراز قله افتخار لبریز از خوشحالی شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز