خبرگزاری کار ایران

با برگزاری مراسمی؛

ووشوکاران مدال‌آور خراسانی تجلیل شدند

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۸۲۵

ووشو ورزشی بسیار زیبا است که با توجه به تفاوتی که با سایر ورزش‌ها دارد، قابلیت گسترش در میان نوجوانان و جوانان را داراست.

مراسم تجلیل از مدال‌آوران و مربیان ووشو خراسان‌رضوی در رقابت‌های کشوری و بین‌المللی با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

به گزارش ایلنا، سید علی اکبر هاشمی‌جواهری در این مراسم که عصر دیروز ۱۸ بهمن‌ماه در سالن اجتماعات اداره کل برگزار شد، ضمن تبریک ایام دهه مبارک فجر، گفت: ووشو ورزشی بسیار زیبا است که با توجه به تفاوتی که با سایر ورزش‌ها دارد، قابلیت گسترش در میان نوجوانان و جوانان را داراست.

وی افزود: در دو سال اخیر ورزش استان سال های پر افتخاری را پشت سر گذاشته است که این قهرمانی ها با تلاش همه جانبه تمامی اهالی ورزش استان به ویژه هیات های ورزشی به دست آمده است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی تصریح کرد: برای مطرح شدن ورزشکاری در سطح بین المللی، به تلاش عده زیادی نیاز است که جا دارد از آن دسته از هیات های ورزشی استان که با وجود کمبودهای مالی دست از کوشش بر نداشتند، قدردانی کنم.

هاشمی جواهری ادامه داد: اینگونه موفقیت ها، برای ما موفقیتی دوچندان محسوب می شود و برای تداوم آن از هیچگونه حمایتی دریغ نمی کنیم.

وی با تاکید بر اینکه استعدادهای زیادی در ورزش استان وجود دارد، عنوان کرد: به نظر می رسد با کمی همدلی و انسجام بیشتر، هیچ استانی از حیثکسب افتخارات به خراسان رضوی نرسد.

رییس هیات ووشو خراسان رضوی نیز در این مراسم با اشاره به افتخارآفرینی های ووشوکاران استان در عرصه های مختلف کشوری و بین المللی، گفت: افتخار می کنیم که این عزیزان متعلق به استان ما و کشور ایران هستند.

محمد زحمت کش افزود: هیات ووشو استان با اتکا به تلاش این قهرمانان در ۴ سال گذشته به صورت پی در پی به عنوان بهترین هیات کشور شناخته شده است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته معادل تمام استان های دیگر در ووشو مدال کسب کرده ایم، افزود: این افتخار بزرگی برای ورزشکاران استان است که امیدواریم تداوم داشته باشد.

رییس هیات ووشو خراسان رضوی ادامه داد: آرزوی تداوم پشتیبانی های مسوولان ورزش را از مدال آوران کشورمان در تمامی عرصه ها را داریم تا شاهد تکرار آنها باشیم.

گفتنی است در این مراسم علاوه بر تجلیل از مربیان قهرمان پرور و افتخارآفرینان ووشو استان در رقابت های آسیایی و جهانی، به صورت ویژه از رحیم موسوی فرد که مدال طلای جهانی خود را به مقام معظم رهبری تقدیم کرده است، از سوی نماینده قرارگاه سپاه ولی امر استان تقدیر به عمل آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز