خبرگزاری کار ایران

دوستان تحمل برنامه‌های من را نداشتند؛

صابریان: بدنه موی‌تای مشکل دارد / اجازه ندادند ساختار موی‌تای اصلاح شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۱۵۱

الان شما ببینید موی‌تای به یک سبک ضعیف تبدیل شده و کسانی که در انجمن و یا تیم‌های ملی مسئولیت دارند، موی تای را نمی‌شناسند.

مسئول پیشین موی تای ایران تاکید کرد که بدنه موی‌تای کشور مشکل دارد. ما می‌خواستیم ساختار این ورزش را اصلاح کنیم، اما نگذاشتند و حالا نتیجه‌اش را همه دارند می‌بینند.

حشمت الله صابریان در مورد وضعیت کنونی این ورزش به خبرنگار ایلنا گفت: زمانی موی‌تای در بین ۸۰ سبک فدراسیون ورزش‌های رزمی، سبک برتر شناخته شد، اما حالا وضعیت این رشته به گونه‌ای است که در حد یک سبک ضعیف مطرح شده است.

وی افزود: چهار سال قبل هشدارهای لازم را داده بودم، اما به آنها توجهی نشد. آنقدر شرایط را سخت کردند که در نهایت بنده استعفا دادم.

پیشکسوت موی‌تای کشور ادامه داد: بدنه موی‌تای مشکل دارد. ما می‌خواستیم ساختار این ورزش را اصلاح کنیم، اما نگذاشتند.

وی با اشاره به اینکه صبر و تحمل مسئولان کنونی موی‌تای بالا نیست، در مورد فراری دادن بزرگان و حامیان این ورزش خاطرنشان کرد: این دوستان تحمل برنامه‌های من را نداشتند و البته حرمت بنده و سایر بزرگان و پیشکسوتان موی تای را نیز نگه نداشتند.

صابریان تغییر ساختار موی تای از سبک به انجمن را اقدامی نادرست خواند و اظهار داشت: بنده از همان ابتدا با فدراسیون شدن و حتی انجمن شدن موی‌تای مخالف بودم چراکه باید شرایط برای این کار مهیا می‌شد. البته الان فرصت انجام این کار مهیا شده و موی تای حتی می‌توانست به فدراسیون نیز تبدیل شود که البته این اتفاق نیفتاد.

مسئول اسبق موی تای کشور با بیان اینکه رئیس کنونی انجمن موی‌تای را خود بنده به عنوان مسئول استان تهران منصوب کردم اما باعثکناره‌گیری‌ام از ورزش محبوبم شد، درخصوص دلایل کسب نتایج ضعیف در مسابقات جهانی دوره گذشته اظهار داشت: همان تیمی که در رقابت‌های قهرمانی جهان و سایر مسابقات برون‌مرزی نتایج خوبی کسب می‌کرد، نیروهایی بودند که با ما کار می‌کردند. اما الان شما ببینید موی‌تای به یک سبک ضعیف تبدیل شده و کسانی که در انجمن و یا تیم‌های ملی مسئولیت دارند، موی تای را نمی‌شناسند.

صابریان در پایان گفت: بنده آسیب شناسانه صحبت می کنم. موی تای برای خارج شدن از این وضعیت دو راه بیشتر ندارد. اول این که باید مجددا به فدراسیون ورزش های رزمی بازگردد. دوم مسئول این ورزش باید کارشناس، کاردان و دلسوز باشد و از تمامی بزرگان و پیشکسوتان موی تای استفاده کند و به آنها اختیارعمل بدهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز