خبرگزاری کار ایران

در حق پرورش‌اندام اجحاف می‌شود؛

آشتیانی: انتصاب سرپرست برای فدراسیون‌ها خوب اما شائبه برانگیز است

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۲۹۴

مهم نیست چه کسی رئیس می‌شود. متاسفانه ورزش پرورش‌اندام با این همه طرفدار و موفقیت‌های بزرگ آسیایی و جهانی، مورد اجحاف و بی‌مهری‌های فراوان واقع شده است.

سرپرست سابق فدراسیون بدن‌سازی و پرورش اندام با انتصاب سرپرست برای فدراسیون های ورزشی موافق است، اما در عین حال آن را شائبه برانگیز می‌داند.

به گزارش ایلنا، مجمع انتخابات فدراسیون بدن‌سازی و پرورش اندام، سه شنبه هفته آینده برگزار خواهد شد که البته پیش از برپایی این مجمع، محمدرضا آشتیانی سرپرست این فدراسیون، برکنار و به جای وی غلامرضا پارسا از کارمندان وزارت ورزش و جوانان منصوب شد.

آشتیانی در مورد انتصاب سرپرست جدید برای فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام به خبرنگار ایلنا گفت: در دوره جدید وزارت ورزش قانونی گذاشتند که برای فدراسیون‌ها سرپرست بگذارند که به نظرم در مجموع کار خوبی بود.

وی در پاسخ به این سوال که انتصاب سرپرست برای فدراسیون‌ها آن هم از درون خود وزارت ورزش آیا به معنای این نیست که مسئولان این وزارتخانه به دنبال حضور نیروهای خود در فدراسیون‌ها هستند، خاطرنشان کرد: من همچنین عقیده‌ای دارم. البته برای اینکه بهتر به پرسش سوال خود برسید، خوب است از مسئولان وزارت ورزش به خصوص سجادی سوال کنید.

سرپرست سابق فدراسیون بدن‌سازی و پرورش‌اندام درخصوص شانس انتخاب خود به عنوان رئیس این فدراسیون اظهار داشت: به نظرم شانس به روز برگزاری مجمع برمی‌گردد. البته مهم نیست چه کسی رئیس می‌شود. آن چه اهمیت دارد توجه به فدراسیون است، چراکه متاسفانه ورزش پرورش‌اندام با این همه طرفدار و موفقیت‌های بزرگ آسیایی و جهانی، مورد اجحاف و بی‌مهری‌های فراوان واقع شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز