خبرگزاری کار ایران

مدال طلای مسابقات بین المللی کاراته گرجستان بر گردن آتنا وفایی

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۰۴۳۴

بانوی کاراته کا کشورمان موفق شد مدال طلای رقابتهای بین المللی گرجستان را کسب کند.

به گزارش ایلنا، این پیکارها با حضور بیش از ۵۰۰ ورزشکار از کشورهای مختلف در بخشهای کاتا و کومیته طی روزهای ۲۷ و ۲۸ خرداد ماه به میزبانی گرجستان و در شهر باتومی انجام گرفت که در پایان تیم منتخب شیتوریو شیتوکای کشورمان موفق شد، عنوان نایب قهرمانی را به خود اختصاص دهد.

یکی از نفرات شاخص تیم کشورمان در این رقابتها، آتنا وفایی بود که در بخش کومیته و در وزن ۵۳- کیلوگرم جوانان موفق به پشت سر گذاشتن حریفانی از ترکیه، ازبکستان و گرجستان و راهیابی به دیدار نهایی شد.

وی در مبارزه فینال ۴ بر صفر از سد حریف قدزتمند قزاق گذشت و با شایستگی مدال طلای این مسابقات را بر گردن آویخت.

گفتنی است این بانوی ورزشکار کشورمان علاوه بر کاراته، سابقه فعالیت در رشته هایی چون موی تای، تکواندو و کیک بوکسینگ را نیز در کارنامه دارد.

۳ عنوان قهرمانی در مسابقات بین المللی کاراته، کسب عنوان قهرمانی کیک بوکسینگ کشور و حضور در رقابتهای کاپ آزاد جهانی موی تای ۲۰۲۲ از مهمترین افتخارات وی محسوب می شوند.

وی بعد از موفقیت بدست آمده در گفت و گوی کوتاهی عنوان کرد: تجربه بسیار خوبی بود‌‌ خوشحالم که توانستم از اعتبار کاراته ایران در این رویداد مهم به شایستگی دفاع کرده و پرچم کشورم را به اهتزاز درآورم. حریفان قدرتمندی در این مسابقات شرکت کرده بودند؛ با این حال تاکتیک ها و آنالیزهای مربیان را به درستی پیاده کرده و بر تمامی رقبا غلبه کردم.

این بانوی مدال آور کشورمان سپس درباره برنامه های آینده خود گفت: من در مسابقات کاراته وان فجیره از ناحیه پا دچار آسیب جدی و پارگی رباط شدم که همین مساله باعث شد تا مدتی از میادین مسابقات دور باشم. اما خوشبختانه در حال حاضر این آسیب دیدگی برطرف شده و خدا روشکر با طلای مسابقات گرجستان بازگشت موفقی به صحنه مبارزات داشتم. در حال حاضر نیز تمرینات خود را به صورت جدی برای شرکت در مسابقات انتخابی تیم ملی دنبال می کنم. همچنین قصد دارم به منظور ارتقاء رنکینگ جهانی خود در مسابقات  کاراته وان عمان نیز حاضر شوم که انشالله این بار نیز تمام تلاش خود را می کنم تا نماینده شایسته ای برای کشورم باشم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز