خبرگزاری کار ایران

وقتی برخی از دان ۶ به ۸ ارتقاء می‌یابند!

مهیمن: فقط رئیس فدراسیون می‌تواند به افراد دان بالاتر یا افتخاری اعطا کند

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۹۹۲

هیچ‌کس بدون امضای رئیس فدراسیون این اختیار را ندارد که بدون پشت سرگذاشتن زمان مورد نظر، دان خود را ارتقاء دهد.

رئیس کمیته آزمون فدراسیون تکواندو هرگونه اعطای دان خارج از ضابطه را رد کرد، اما در عین حال می‌گوید تنها رئیس فدراسیون این اختیار را دارد که به برخی از افراد دان بالاتر یا افتخاری اعطاء کند.

به گزارش ایلنا، چندی قبل در محافل تکواندو شایع شده بود بعضی از افراد بدون طی مراحل قانونی و آزمون‌های مربوطه، از دان ۶ به دان ۸ ارتقاء یافته‌اند، موضوعی که با عکس‌العمل رئیس کمیته آزمون فدراسیون تکواندو روبرو شد.

سعید مهیمن در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا تاکید کرد: سیستم ما به گونه‌ای است که تا فردی ثبت‌نام نکند و البته این ثبت‌نام به تایید رئیس هیات نیز نرسیده باشد، نمی‌تواند در آزمون شرکت کند چون اساسا وارد سیستم کمیته آزمون نمی‌شود.

وی افزود: چارچوب کار ما طوری است که تا شرایط مورد نظر احراز نشود، نام کسی وارد سیستم نمی‌شود. پس مطمئن باشید در کار ما کوچکترین مشکلی وجود ندارد.

رئیس کمیته آزمون فدراسیون تکواندو در پاسخ به این سوال که اگر رئیس فدراسیون بخواهد دان فرد یا افرادی را ارتقاء دهد، در مورد این کار چه موضعی خواهید داشت، اظهار داشت: ممکن است پولادگر به من دستور دهد البته باز هم این مساله در چارچوب کار من نیست. یعنی باز هم ما نمی‌توانیم در این کار دخالتی کنیم. بنابراین هیچ‌کس بدون امضای رئیس فدراسیون این اختیار را ندارد که بدون پشت سرگذاشتن زمان مورد نظر، دان خود را ارتقاء دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز