خبرگزاری کار ایران

مقابل سایپا با برنامه عمل کردیم؛

قوچان‌نژاد: بازی دشواری مقابل نوین کشاورز در پیش داریم

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۴۸۶

بازی سنگینی را در کرج مقابل تیم سایپا که در انتهای جدول رده بندی قرار دارد، داشتیم.

سرمربی تیم والیبال میزان مشهد گفت: بازی سنگینی را در کرج مقابل تیم سایپا که در انتهای جدول رده بندی قرار دارد، داشتیم.

به گزارش ایلنا، جبار قوچان‌نژاد که تیمش دیروز ۱۸ دی ماه در هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر والیبال کشور با نتیجه ۳ بر یک مقابل تیم سایپا البرز به برتری دست یافت، عنوان کرد: معمولا تیم‌های ته جدولی چون چیزی برای از دست دادن ندارند بدون هیچ استرسی بازی می‌کنند و این موضوع در ابتدا بازیکنان ما را تحت تاثیر قرار داده بود.

سرمربی تیم والیبال میزان خراسان رضوی با بیان اینکه در ست های آغازین نوسان زیادی داشتیم، افزود: بازیکنان از ست دوم به بعد هوشیارتر شدند و توانستیم در ست‌های سوم و چهارم با ارائه بازی بهتر، برنده این میدان باشیم.

وی با اشاره به دیدار بعدی تیمش در روز یکشنبه در مشهد مقابل نوین کشاورز، اظهار داشت: تمامی بازی‌ها برای ما با اهمیت است چرا که چند تیم با امتیازات نزدیک به دنبال ما هستند و برای اینکه در جدول متوقف نشویم باید هوشیارانه‌تر عمل کنیم.

قوچان‌نژاد با بیان اینکه بازی دشواری را مقابل نوین کشاورز در پیش داریم، گفت: حریف این هفته تیم قدرتمندی است و ما شناخت کافی از این تیم داریم و امیدواریم بازی خوبی را ارائه دهیم.

سرمربی تیم والیبال میزان بیان کرد: با انجام دیدارهای این هفته تغییری در صدر جدول رده‌بندی ایجاد نشد و ما با ۲۶ امتیاز پس از تیم‌های باریج اسانس ۳۳ امتیازی و متین ورامین ۲۷ امتیازی در رده سوم قرار داریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز