خبرگزاری کار ایران

در منطقه ۱۶ تهران انجام می‌شود؛

افتتاح زورخانه تختی در سالگرد جهان‌پهلوان تختی

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۳۹۳

زورخانه شهدای محله جهان پهلوان تختی در منطقه ۱۶ تهران به عنوان تنها زورخانه این منطقه مصادف با سالگرد درگذشت جهان پهلوان تختی افتتاح خواهد شد.

جنوب شهر تهران همیشه ورزشکاران مشتاق و پرتلاشی در عرصه ورزش داشته که توانسته‌اند برای کشور عزیزمان افتخارات قابل ملاحظه‌ای را کسب کنند.

به گزارش ایلنا، زورخانه شهدای محله جهان پهلوان تختی در منطقه ۱۶ تهران به عنوان تنها زورخانه این منطقه مصادف با سالگرد درگذشت جهان پهلوان تختی افتتاح خواهد شد.

سید رضا خرم‌دره مدیر این زورخانه درخصوص افتتاح این زورخانه می گوید: پس از اینکه به عنوان یکی از اعضای شورای محله فعالیت خود را آغاز کردم، به عنوان یک ورزشکار که در رشته کشتی حضور داشتم سعی کردم تا مشکلاتی را که ورزشکاران منطقه با آن روبرو بودند از پیش رو بردارم. همین موضوع سبب شد تا به فکر ساخت زورخانه در منطقه ۱۶ باشم که یکی از مشکلات عمده این منطقه بود. از این رو توانستیم با همکاری مسجد و اختصاص یک قطعه زمین ۳۰۰ متری زورخانه‌ای استاندارد را با همکاری شهرداری منطقه آماده کنیم تا ورزشکاران زورخانه‌ای بتوانند در آن به ورزش و ذکر گوئی ائمه بپردازند.

وی در ادامه افزود: ورزشکاران بسیاری مشتاق فراگیری ورزش باستانی هستند که بحمدلله و با یاری خداوند با گسترش تعداد زورخانه‌ها در آینده‌ای نه چندان دور می‌توانیم این تعداد را افزایش دهیم. زورخانه در فرهنگ ما دست کمی از مساجد ندارد و این ورزش که سراسر ذکر است از قدیم به عنوان مکان مقدسی برای ما به حساب می‌آمده است.

لازم به ذکر است، ساعت ۱۴ روز ۱۷ دی‌ماه مصادف با سالگرد درگذشت جهان پهلوان تختی، مراسم افتتاحیه این زورخانه در خیابان شهید رجایی، ۱۸ متری تختی، فلکه دوم، جنب مسجدالرضا(ع) با حضور رئیس فدراسیون، اعضای شورای شهر تهران، شهرداری منطقه ۱۶، پیشکسوتان و اهالی محله فوق برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز