خبرگزاری کار ایران

مدال‌گرفتن در جایزه بزرگ قطر دشوار است؛

یعقوبیان: ورزشکاران ایرانی شرایط حساسی دارند

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۶۵۷

با توجه به نظر مربیان تیم ملی در رقابت‌های قطر به میدان خواهم رفت ولی برای حضور در بازی‌های جهانی ایتالیا باید یک دوره مسابقه انتخابی دیگر را پشت سر بگذاریم.

شمشیرباز ملی‌پوش خراسانی گفت: من و سایر ملی‌پوشان تمام تلاش خود را برای کسب بهترین نتیجه در رقابت‌های جایزه بزرگ قطر به کار خواهیم بست.

به گزارش ایلنا، علی یعقوبیان با اشاره به این مطلب اظهار داشت: با توجه به نظر مربیان تیم ملی در رقابت‌های قطر به میدان خواهم رفت ولی برای حضور در بازی‌های جهانی ایتالیا باید یک دوره مسابقه انتخابی دیگر را پشت سر بگذاریم.

وی افزود: بازی‌های جایزه بزرگ قطر جزو برجسته‌ترین رقابت‌های شمشیربازی است که در طول سال برگزار می‌شود که بیش از ۳۵۰ شمشیرباز در این رقابت‌ها حضور دارند و قطعا کسب مدال در بازی ها دشوار است.

این ملی‌پوش خراسانی همچنین گفت: این بازی‌ها امتیاز خوبی برای شرکت در رقابت‌های آسیایی کره‌جنوبی است که سال آتی برگزار خواهد شد، به همین دلیل شرایط ورزشکاران ایرانی حاضر در این مسابقات بسیار حساس است.

یعقوبیان درخصوص عملکرد کادر فنی تیم ملی عنوان کرد: در حال حاضر سرمربی جوان، آگاه و با انگیزه‌ای با ملی پوشان کار می‌کند اما اگر فدراسیون بودجه کافی در اختیار داشت و می‌توانست یک مربی تراز اول خارجی را جذب کند قطعا در کار ملی‌پوشان تاثیر می‌گذاشت.

وی تصریح کرد: خوشبختانه در حال حاضر هم با همین کادر فنی داخلی تمرینات خوبی داریم و از شرایط فعلی راضی هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز