خبرگزاری کار ایران

خبری که توسط FIVB تکذیب شد؛

ایتالیا میزبان مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال نیست

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۶۷۲

در حال حاضر FIVB پیشنهاد میزبانی دو تیم ایران و ایتالیا به عنوان نامزد‌های این میزبانی را پذیرفته و در حال بررسی کردن آنها است.

فدراسیون جهانی والبیال اعلام کرد هنوز میزبان مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال مشخص نشده است.

به گزارش ایلنا، فدراسیون جهانی والیبال با ارسال نامه‌ای اعلام کرد بر خلاف آنچه در برخی از رسانه‌های ایتالیایی و لهستانی منتشر شده، ایتالیا به عنوان میزبان مرحله نهایی انتخاب نشده و در حال حاضر FIVB پیشنهاد میزبانی دو تیم ایران و ایتالیا به عنوان نامزد‌های این میزبانی را پذیرفته و در حال بررسی کردن آنها است و درخصوص این موضوع بعد از ارائه برنامه‌های و پیشنهادهای دو کشور و بررسی‌های لازم توسط دپارتمان لیگ جهانی، ژانویه ۲۰۱۴ در این خصوص تصمیم گیری می‌شود.

این در حالی است که داورزنی چندی پیش اعلام کرد با توجه به گروه بندی انجام شده در لیگ جهانی ۲۰۱۴ والیبال و بدست آوردن درصد شانس بیشتر برای راهیابی به دور نهایی، با توجه به برخی محدودیت‌ها و شرایطی که داریم دیگر به طور صد در صد به دنبال گرفتن این میزبانی نیستیم چراکه در هر صورت از گروه ما ۳ تیم به دور نهایی صعود خواهد کرد. این موقعیت قابل قبول است. حال باید سعی کنیم از این موقعیت استفاده کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز