خبرگزاری کار ایران

اوجاقی: بیشترین تعامل را با فدراسیون نجات غریق و غواصی داریم/ قطعا از قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی برای بهبود فنی و کیفی اهدافمان استفاده می‌کنیم.

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۱۷۹۶

قهرمان ووشو جهان و گفت: اگر بتوانیم یک هم افزایی با فدراسیون‌ها، وزارت ورزش و همچنین کمیته ملی المپیک داشته باشیم قطعا به اهدافمان خواهیم رسید.

حسین اوجاقی قهرمان اسبق ووشو جهان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره فعالیت و حمایت های ورزشی‌اش در مدت کوتاه انتصابش به سمت رئیس سازمان ورزش و شهرداری تهران اظهار کرد: طبق اهداف سازمان ورزش درباره در دسترس قرار دادن امکانات،خدمات وهمچنین حمایت‌های ورزشی ازورزشکاران و نیروهای انسانی این سازمان و عموم مردم در واقع هم از طریق امکان ورزشی در دسترس و هم از طریق برگذاری همایش‌ها،رویدادها و جشنواره‌های گوناگون که خداراشکر تا کنون به یاری خداوند و تلاش کلیه اعضا تونسته‌ایم در این مدت کوتاه و با توجه به شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌ها تا حدودی به اهداف اولیه‌مان برسیم.

او در واکنش به همکاری مشترک با فدراسیون نجات غریق و غواصی ایران تصریح کرد: با توجه به در دست داشتن 55 استخر و مجموعه ورزشی و آبی که از این طریق خدماتی را به عموم مردم و ورزشکاران می‌دهیم، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی که از سوی وزارت بهداشت به ما اعلام می‌شود. دربحث ایمنی و منجیان غریق یک تعامل خوب ودوطرفه‌ای را با فدراسیون نجات غریق و غواصی کشور خواهیم داشت. چراکه استاندارد های ایمنی ورزشی در این حوزه را باید در نظر داشته باشیم و رعایت کنیم. تمام منجیان سازمان هم از فیلترهای مورد تایید و استاندارد فدراسیون نجات غریق عبور خواهند کرد تا تفاهم و تعامل بیشتری را داشته باشیم.

 

نائب قهرمان المپیک پکن در ادامه صحبت‌هایش با اشاره به فعالیت گسترده ورزشی‌اش در کوتاه مدت افزود: همانطور که می‌دانید در کمتر از 3 ماه از آغاز فعالیتم در سازمان ورزش می‌گذرد و خدا را شاکرم که توانسته‌ایم در این زمان تعاملات و تفاهمات گسترده‌ای را با فدراسیون ها و هیئت های ورزشی مختلف داشته باشیم. مهمترین تعامل ما همکاری دوجانبه با فدراسیون نجات غریق و غواصی بوده است که امیدوارم این فعالیت و همکاری در ادامه راه با اتفاقات مثبت تری همراه باشد.

اوجاقی: بیشترین تعامل را با فدراسیون نجات غریق و غواصی داریم/ قطعا  از قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی برای بهبود فنی و کیفی اهدافمان استفاده می‌کنیم.

حسین اوجاقی درباره کار با سایر فدراسیون های رزمی و حمایت از آنها با توجه به سابقه درخشش در رشته‌های رزمی بیان کرد: ما با خیلی از فدراسیون ها همکاری داریم علی‌الخصوص فدراسیون ورزشهای همگانی و همچنین هیئت همگانی استان تهران. فدراسیون بدنسازی، فوتبال، کاراته، ووشو و تکواندو و سایر رشته‌ها. استراتژ‌ی‌ام تعامل و همکاری با سایر فدراسیون های ورزشی است. هدف ما ورزش شهروندی و هرآنچه به ورزش روح و جسم کمک کند انجام خواهیم داد. مختص رشته خاص نخواهیم بود. اما رشته‌ای مانند شنا که استقبال بیشتری می‌شود و فوتبال و یا همچنین کشتی خب بحث دیگری است و مستلزم توجه بیشتری است. ساماندهی و سطح بندی نیروهای ورزشی و انسانی اولویت کارمان بوده است. طراحی لیگ محلاتی را در سال 1401 داریم که در 353 مناطق و محلات استان تهران برگزار خواهد شد و درگیر این مراسمات و مسابقات در 8 رشته بانوان و آقایان برگزار خواهند شد.

اوجاقی: بیشترین تعامل را با فدراسیون نجات غریق و غواصی داریم/ قطعا  از قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی برای بهبود فنی و کیفی اهدافمان استفاده می‌کنیم.

 اوجاقی که در بهمن ۱۳۹۶ به درخواست کارلوس کیروش به عنوان دستیار او در تیم ملی فوتبال ایران مشغول به کار شد که کارشناسان حضور او را به جهت تقویت روحیه مبارزه طلبی بازیکنان تفسیر کرده بودند با اشاره کمک و مشورت از قهرمانان و مدال آوران رشته‌های مختلف ورزشی عنوان کرد: در هر صورت یک زمانی از تجربیات من در تیم ملی فوتبال ایران استفاده شده است و خوب می‌دانم حضور، کمک و مشاوره  گرفتن از قهرمانان بزرگ و یا پیشکسوتان رشته‌های مختلف باعث بهبود فنی و کیفی اهدافمان خواهد شد. زمانی که با فدراسیون های مختلف ورزشی همکاری داریم مطمئنا از نظرات و پیشنهادات قهرمانان آنها هم استفاده خواهیم کرد.

 

رئیس سازمان ورزش تهران در پایان صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: ما با رویکرد محله محوری، خانواده محوری و ... برنامه‌‌های خودمان را تدوین کرده‌ایم، اگر بتوانیم یک هم افزایی با فدراسیون‌ها، وزارت ورزش و همچنین کمیته ملی المپیک داشته باشیم قطعا به اهدافمان خواهیم رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز