خبرگزاری کار ایران

سید حسن طباطبایی: نتیجه ای تاریخی در انتظار کاروان «عزم و ایمان» است

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۹۲۲۲

رییس فدراسیون کاراته در مراسم بدرقه تیم های ملی کاراته به مسابقات قهرمانی آسیا گفت: تیم های پایه برای دو سال از میادین بین المللی دور بودند و جامعه کاراته با این اعزام بزرگ و البته کیفی، آن هم در این شرایط سخت اقتصادی، کاری غیرممکن و نشدنی را ممکن کردند.

به گزارش ایلنا، سید حسن طباطبایی گفت: از صالحی امیری که همیشه حامی ورزش کاراته است تشکر می کنم. همچنین از احمد راستینه،نماینده مجلس که او نیز حامی کاراته است و دان ۷ کاراته دارد. از همه اساتید و مربیان حاضر در جلسه که گرمابخش مراسم امروز ما بودند نیز تشکر می کنم. 

طباطبایی افزود: حدود سه دوره است که مسابقات تیم های پایه در کشور برگزار نمی شد و در مسابقات آسیایی و جهان غایب بودند. دلیل این بود که جمعیت بزرگی باید اعزام میشد. در دوران گذشته بحث المپیک بود و سپس این شرایط کرونا بود که باعث لغو مسابقات آسیایی شد. 

وی تاکید کرد: اگر کمک جامعه بزرگ کاراته نبود، این اعزام کاری سخت و نشدنی بود. ضمن اینکه تأکید می کنم این اعزام بسیار کیفی است. تقریبا پس از شرایط کرونا، اردوها به صورت مرتب برگزار شد و ملی پوشان با تمام مشکلات و سختی ها، عاشقانه در اردوها حضور یافتند و در کنار مربیان مصمم خود با تمام وجود تمرین کردند.

طباطبایی ادامه داد: از همه مربیانی که خالصانه با کمترین امکانات تیم را آماده کردند تشکر می کنم. ان‌شاء الله با مدال های رنگارنگ و موفقیت کاروانی که «عزم و ایمان» نام گذاری شده است با عزم راسخ و ایمان، یک نتیجه تاریخی برای کاراته کشورمان رقم خواهیم زد. 

رییس فدراسیون کاراته در ادامه اظهار داشت: مربیان موتور متحرک هر رشته ورزشی هستند که ورزشکاران را با کم ترین امکانات برای حضور در صحنه های بزرگ بین المللی آماده می کنند. امیدوارم نتیجه خوبی رقم بخورد و پرچم کشور را بارها در قزاقستان به اهتزاز درآوریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز