خبرگزاری کار ایران

تحولی بزرگ در پیوند اقتصاد و ورزش با همکاری برند هکتاتون و جادوگر فوتبال آسیا

مجموعه پوشاک ورزشی AK8 توسط برند هکتاتون رونمایی شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۷۴۸۸

اولین گام برای حرفه‌ای شدن اقتصاد ورزش ایران توسط برند هکتاتون و حمایت جادوگر فوتبال ایران برداشته شد و مجموعه پوشاک ورزشی AK8 (کلکسیون علی کریمی) برند هکتاتون رونمایی شد.

به گزارش ایلنا، مراسم رونمایی از مجموعه پوشاک AK8  (کلکسیون علی کریمی) برند هکتاتون با حضور برخی چهره‌های ارزشمند ورزشی و جمعی از مدیران برجسته اقتصاد کشور در مجموعه اپال اسپورت مرکز خرید اپال برگزار شد.

ورزش ایران به رغم داشتن ورزشکارانی با استانداردهای حرفه‌ای جهانی و کسب عناوین جهانی در برخی رشته‌ها و حتی داشتن لژیونرهای متعدد، اما همچنان در بسیاری گزینه‌ها فاصله بعیدی با حرفه‌ای شدن دارد.

یکی از نقاط ضعف ورزش ایران، ضعف و خلاء در حوزه اقتصاد ورزش است، بخش مهی که موجب شده همچنان از داشتن باشگاه‌های حرفه‌ای محروم باشیم.

اما در سال حمایت از تولید، گام بلندی توسط برند هکتاتون برداشته شد و برای اولین بار مجموعه‌ای از پوشاک ورزشی با همراهی و مشارکت یکی از اسطوره‌های فوتبال ایران و آسیا یعنی علی کریمی تولیدشد.

در حالیکه تا کنون همکاری بنگاه‌های اقتصادی و چهره‌های سرشناس اعم از ورزشکاران و هنرمندان به استفاده تبلیغاتی از  محبوبیت یا معروفیت ایشان محدود می‌شد، برند هکتاتون دریچه جدیدی پیش روی این بخش باز کرد.

تولید پوشاک ورزشی تحت عنوان کلکسیون علی کریمی یا AK8 را می‌توان آغاز فصل جدیدی در حوزه برندسازی، بازارسازی و تبلیغات دانست.

مجموعه پوشاک ورزشی AK8 توسط برند هکتاتون رونمایی شد

بنابر گفته علی اژدرکش مالک و مدیر مجموعه هکتاتون؛ علاوه بر صدها نفر ساعت کار، کارشناسان و متخصصان بخش‌های مختلف، بیش از ۴۰۰ ساعت جلسه مشترک طی دو سال با علی کریمی برگزار کردیم و از نقطه صفر تولد این ایده تا طراحی و تولید، با خردجمعی این پروژه به ثمر نشست.

وی با یادآوری اینکه تولد برند هکتاتون نتیجه دوره‌ای همکاری با برندهای پوشاک و محصولات ورزشی یین‌المللی است و امروز می‌توانیم مدعی شویم که برند جوان هکتاتون که سه سال از تولد آن می‌گذرد با محور قراردادن سه اصل عملکرد، طراحی و سازماندهی در ابتدای مسیری قرارگرفته است که مقصد آن توسعه است و محکوم به موفقیت است.

پدر برند هکتاتون با تاکید بر اینکه محکوم شدن این برند به موفقیت یک ایده یا استراتژی اقتصادی نیست، توضیح‌داد: هکتاتون نتیجه زحمات جوانان متخصص و مدیران‌ با تجربه‌ کشورمان است که در چرخه تولید، کارگر ماهر و تلاش‌گر ایرانی خلاقیت و توان خود را با آن همراه کرده و در نهایت اسطوره ورزش و اخلاق علی کریمی با آن همراه شده است و این همه برای موفق شدن یک برند گزینه‌های لازم و کافی است.

وی که مجموعه‌ای از بزرگان ورزش مردان و زنان و مدیران برجسته کشور را در مجموعه اپال اسپرت مرکز خرید اپال میزبانی می‌کرد، در بخشی دیگر از سخنان خود به چالش بزرگ تامین لباس و تجهیزات ورزشی با کیفیت برای ورزشکاران ایرانی اشاره کرد و گفت: هکتاتون تنها یک برند تجاری نیست و مسؤلیت اجتماعی بنگاه‌های اقتصادی اگر بر جنبه اقتصادی آن چیره نشود، قطعا با آن برابری می‌کند و حضور علی کریمی در کنار آن که در میدان اخلاق و مردمداری چون مستطیل سبز قهرمان ملی است، این ادعا را ثابت می‌کند.

اژدرکش ادامه داد: با ورود مجموعه پوشاک ورزشی AK8 برند هکتاتون به بازار، مرحله مطالعات میدانی آغاز خواهد شد تا بتوانیم نقاط ضعف آن را اصلاح و کمبودها را رفع کرده و محصولاتمان را به حدی از کیفیت برسانیم که بتوانیم همراه با قهرمانان ورزش کشورمان پرچم‌ ایران عزیز را بر سکوهای افتخار به اهتزاز در آوریم.

مجموعه پوشاک ورزشی AK8 توسط برند هکتاتون رونمایی شد

وی از قهرمان فقید کشورمان مرحوم مهرداد میناوند یاد کرد، گفت: مهرداد میناوند دوستی بود که با استقبال از ایده تولید مجموعه پوشاک ورزشی به نام علی کریمی، زمینه‌ساز  این همکاری شد و ای کاش امروز در این جشن موفقیت جایش خالی نبود.

اژدرکش در پایان از مرکز خرید اپال و مجموعه اپال اسپرت و به عنوان یک مجموعه تخصصی ورزشی و مدیران این مرکز و مجموعه که برای برگزاری این رویداد به بهترین شکل یار و همراه بودند قدردانی کرد.

گفتنی است این رویداد همزمان با سالگرد تولد علی کریمی بازیکن تیم‌های ملی و پرسپولیس و اسطوره ورزش و اخلاق کشورمان در مجموعه اپال اسپورت مرکز خرید اپال برگزار شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز