خبرگزاری کار ایران

سمیع‌زاده:

طلسم بلاتکلیفی بعد از ۴ سال شکست

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۲۳۲

بالاخره طلسم ۴ سال بلاتکلیفی و نابسامانی این فدراسیون با تصمیم درست و به جای مسئولین ورزش کشور شکسته شد.

دبیر مجمع انتخاباتی فدراسیون شنا در مورد برگزاری این مجمع گفت: هم اکنون وقت آن رسیده که از وزارت ورزش برای برگزاری مجمع انتخاباتی این فدراسیون پایه و پرمدال تشکر کنم چراکه بالاخره طلسم ۴ سال بلاتکلیفی و نابسامانی این فدراسیون با تصمیم درست و به جای مسئولین ورزش کشور شکسته شد.

به گزارش ایلنا، محسن سمیع‌زاده ادامه داد: تمامی اعضای مجمع، روسای هیات‌ها و نماینده های حاضر در مجمع، در یک جلسه کاملا دموکراتیک و حرفه ای شرایطی را فراهم آوردند تا اولین انتخابات فدراسیون‌های ورزشی در دولت تدبیر و امید کاملاً قانومند برگزار شود.

وی یادآور شد: باید از جامعه فرهیخته شنا، شیرجه وواترپلو نیز تقدیر کرد در این مدت کاملاً هم گام و همسو برای توسعه رشته‌های ورزشی شنا، شیرجه و واترپلو با فدراسیون همکاری های لازم را انجام دادند.

دبیر مجمع انتخاباتی فدراسیون با اشاره به برگزاری بدون حاشیه این مجمع افزود: کاندیدای این مجمع نیز با یک برنامه جامع وارد عرصه انتخابات شدند و به دور از هر گونه حاشیه در برگزاری هر چه بهتر این انتخابات ما را یاری کردند.

سمیع‌زاده تصریح کرد: من به عنوان دبیر مجمع از کلیه کارشناسان، اساتید و پیشکسوتان ورزش‌های شنا، شیرجه و واترپلو در خواست می‌کنم حمایت‌های خود را از رئیس منتخب مانند گذشته ادامه دهند و فضایی را برای نقد و بررسی و توسعه این رشته ها فراهم کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز