خبرگزاری کار ایران

بازی‌های همبستگی‌کشورهای اسلامی(۶۲)؛

سمندر: بچه ها انتطارات را بر آورده کردند / روی خانم ها تمرکز بیشتری می کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۶۷۹

با اتفاقاتی که برای کاتای خانم ها افتاد تجربه ای شد که بتوانیم این مسائل را مدیریت کنیم. ما از این به بعد صد در صد روی خانم ها تمرکز بیشتری خواهیم کرد.

رئیس فدراسیون کاراته تاکید کرد که بچه های ما انتطارات را بر اورده کردند و از نظر کسب مدال عملکرد خوبی داشتند.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایلنا به اندونزی، علیرضا سمندر با بیان این مطلب اظهار کرد: در حال حاضر شرایط این دوره با دوره قبل قابل مقایسه نییست. کشورهای عربی حاضر در این دوره از رقابت ها اصلا مطرح نبودند.

وی در مورت عملکرد تیم های ملی کاراته در این رقابت ها نیز متذکر شد: من از عملکرد کلی تیم ها راضی هستم. مربیان ما قبل از حضور در این رقابت ها قول ۳ مدال داده بودند ولی ما حداقل روی ۵ حساب می کردیم که موفق شدیم ۱۱ مدال در این مسابقات کسب کنیم.

سمندر همچنین با بیان اینکه من نقره ها را طلا می بینم، افزود: در این رقابت ها هیچ یک از آسیایی ها مقام نیاورندند و دیده هم نشدند. بچه های ما انتظارات را برآورده کردند ولی ما انتظار بیشتری داشتیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: با اتفاقاتی که برای کاتای خانم ها افتاد تجربه ای شد که بتوانیم این مسائل را مدیریت کنیم. ما از این به بعد صد در صد روی خانم ها تمرکز بیشتری خواهیم کرد.

سمندر با اشاره به جلسه ای که با رئیس فدراسیون جهانی داشت، افزود: در این جلسه قول گرفتیم و وی هم موافقت کرد که تقاضا بدهیم هر داوری که بخواهیم برای ارتقای داوری بفرستیم، هزینه را خود فدراسیون جهانی بدهد.

سمندر همچنین با اشاره به اعتراضاتی که به قضاوت سرداور ایرانی حاضر در این بازی ها شد، گفت: بدون شک بزودی با مردانی در فدراسیون جلسه می گذاریم و در این باره صحبت خواهیم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز