خبرگزاری کار ایران

امانی خبرداد:

مشهد میزبان رقابت‌های سنگنوردی قهرمانی کشور

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۱۵۷

این رقابت‌ها در ۲ رده سنی نونهالان ۷ تا ۱۰ سال و ۱۱ تا ۱۳ سال در ۲ بخش دختران و پسران از ساعت ۸ صبح روز جمعه آغاز خواهد شد.

رییس هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی خراسان رضوی از برگزاری رقابت‌های سنگنوردی قهرمانی نونهالان دختر و پسر کشور در مشهد خبر داد.

به گزارش ایلنا، حسین امانی گفت: رقابت‌های سنگنوردی قهرمانی نونهالان با عنوان جام کرامت به مناسبت سالروز میلاد با سعادت حضرت رضا(ع) و دهه کرامت روز ۲۹ شهریورماه در سالن ورزشی مخابرات مشهد برگزار می شود. این رقابت‌ها در ۲ رده سنی نونهالان ۷ تا ۱۰ سال و ۱۱ تا ۱۳ سال در ۲ بخش دختران و پسران از ساعت ۸ صبح روز جمعه آغاز خواهد شد.

رییس هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی خراسان رضوی ادامه داد: تا کنون تیم های سنگنوردی نونهالان استانهای فارس، خراسان شمالی، خوزستان و تهران برای حضور در این رقابتها اعلام آمادگی کرده اند که احتمالاً تیم های دیگر نیز اضافه خواهند شد.

وی با بیان اینکه پیش بینی می شود حدود ۱۰۰ شرکت کننده در این رقابت ها حضور داشته باشند، افزود: ۳۰ سنگنورد نونهال از شهرستان های درگز، نیشابور و قوچان به عنوان نمایندگان استان در این مسابقات شرکت می کنند.

امانی با اشاره به کار پایه ای خوبی که از ۲ سال گذشته در ورزش سنگنوردی خراسان رضوی انجام شده، خاطرنشان کرد: با فعالیت های مثبتی که در زمینه استعدادیابی توسط مربیان استان صورت گرفته، پیش بینی می شود نونهالان سنگنورد خراسانی در این رقابتها عملکرد قابل قبولی داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز