خبرگزاری کار ایران

یونس شاکری در گفتگو با ایلنا:

گل گهر امسال حرف‌های زیادی برای گفتن دارد/ قلعه نویی از من خواست بمانم گفتم چشم/ هدفم امسال کسب عنوان آقای گلی است

asdasd
کد خبر : ۹۸۹۶۶۴

مهاجم سیرجانی در خصو شرایط خود و گل گهر پیش از شروع لیگ بیستم گفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، یونس شاکری مهاجم باشگاه گل گهر سیرجان با پایان مسابقات لیگ نوزدهم قراردادش با این تیم به اتمام رسید و پس مذاکرات انجام شده با مدیران گل گهر در این تیم ماندنی شد. شاکری در خصوص شرایط خود و تیمش پیش از شروع مسابقات لیگ بیستم به خبرنگار ما گفت: تیم ما تیمی منسجم است و خدا را شکر امسال خیلی زود بازیکنان مورد نظر خود را جذب کردیم و تمرینات را از سر گرفتیم. این برتری ما نسبت به سایر تیم ها می‌باشد و قطعا گل گهر امسال حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. از طرفی با اضافه شدن آقای امیر قلعه نویی شرایط تیم ما کاملا فرق کرده است و امیدوارم امسال یک سال فوتبالی خوب برای ما و همه مردم سیرجان باشد.

وی در ادامه در خصوص تجربه کار  زیر نظر امیر قلعه نویی اظهار کرد:  من چند سال پیش نزدیک بود تا شاگرد ایشان بشوم اما متاسفانه این سعادت نصیب من نشد تا با ایشان کار کنم. اما تعریف های زیادی از ایشان شنیده بودم. اما خدا را شکر امسال قسمت شد تا با ایشان کار کنم و این خیلی به نفع من شد. چرا که سبک بازی من به تفکرات آقای قلعه نویی می‌خورد و باید سعی تلاش خود را به کار ببرم که بتوانم به خوبی جواب اعتماد ایشان را بدهم.

شاکری در مورد بازی دوستانه با پرسپولیس گفت: دیروز ما یک بازی خوب با پرسپولیس انجام دادیم درست است که بازی را واگذار کردیم اما این تیم قهرمان لیگ شده و موفق شده به فینال لیگ قهرمانان صعود کند. شرایط تیم ما هم کمی متفاوت است. به خاطر اینکه تمرینات را زودتر از سایر تیم‌ها شروع کرده بودیم از نظر بدنی نسبت به پرسپولیس افت بدنی نسبی داشتیم که ان‌شاالله تا یک هفته آینده پیش از دیدار با سپاهان جبران میکنیم.

مهاجم گل گهر با توجه به تاکتیک امیر قلعه نویی و قیاس او با کی‌روش استنلی بیان کرد: من خودم را با هیچ کسی مقایسه نمی‌کنم و دوست دارم بهترین بازی خود را برای تیم و سرمربی انجام بدهم.  از طرفی امسال شرایط منشا فوق العاده بوده است. در بازی های دوستانه‌ای که انجام داده ایم بیشترین گل زده را منشا داشته است و به نظر من او یک مکمل فوق العاده برای من است.  منشا یک فوتبالیست حرفه‌ای، تنومند و فوق العاده است که به هیچ وجه شرایطش قابل پیش بینی نیست. من خدا را شکر در دو سال گذشته شرایط خوبی را داشتم و امیدوارم این روند را با توجه به تیمی که امسال داریم ادامه بدهم.

وی ادامه داد: با پایان فصل قرارداد من با گل گهر به پایان رسید و من از 6 تیم لیگ برتری پیشنهاد داشتم. خیلی از مربیان این تیم به من لطف داشتند و خودشان تماس گرفتند تا من در لیگ بیستم به تیم آنها بپیوندم. اما با حضور آقای قلعه نویی در تیم ایشان با من صحبت کردند تا من در سیرجان بمانم. صحبت های که با یکدیگر داشتم خیلی مثبت و خوب بود . من نیز باید کاری بکنم تا بتوانم جواب اعتماد ایشان را بدهم. پس تصمیم گرفتم تا قرارداد خود را تمدید کنم و از این بابت کاملا خوشحال هستم و امیدوارم بتوانم خواسته های ایشان را برآورده کنم.

یونس شاکری با توجه به درخشش خود در گل گهر و حضور امیر قلعه نویی در این تیم در خصوص اینکه آیا به پوشیدن لباس تیم ملی فکر می‌کند گفت:  هر بازیکنی دوست دارد حتی یک بار هم که شده است به اردو تیم ملی دعوت شود. منم قطعا از این ماجرا مستثنی نیستم و به دنبال موفقیت و دعوت شدن به تیم ملی هستم. امسال نیز تمام فکر و ذکر خود و هدفم را برای آقای گلی مسابقات گذاشته‌ام. چرا امسال تیم فوق العاده‌ای را در اختیار داریم چه از نظر مهره و بازیکنان چه عوامل کادر فنی. امیدوارم امسال بستر جوری فراهم شود تا بتوانم هم آقای گل بشوم و هم به تیم ملی دعوت شوم تا برای تیم ملی با تمام دل و جانم بازی کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز