خبرگزاری کار ایران

پدرم یکی از بنیانگذاران استقلال است

شاهین صمدیان: امیدوارم بهترین نتایج را کسب کنیم/به پیشنهاد نامجو به استقلال آمدم

asdasd
کد خبر : ۹۶۷۱۹۸

صمدیان که پدرش نیز یک دهه در این تیم بازی کرده می‌گوید در همه این سالها نتایج استقلال را دنبال می‌کرده است.

به گزارش ایلنا، شاهین صمدیان به تازگی به عنوان مربی استقلال انتخاب شده است. صمدیان که پدرش نیز یک دهه در این تیم بازی کرده می‌گوید در همه این سالها نتایج استقلال را دنبال می‌کرده و اکنون با پیشنهاد نامجومطلق به کادر فنی اضافه شده است. با مربی جدید استقلال در خصوص شرایط این روزهای استقلال در آستانه حضور در لیگ قهرمانان آسیا به صحبت پرداختیم.

به عنوان مربی در استقلال مشغول به کار شدید؟

در ابتدا باید بگویم باعث افتخار من است که در مجموعه استقلال مشغول به فعالیت شده‌ام. استقلال تیم بزرگ و هواداران میلیونی است. آقای نامجومطلق به من پیشنهاد همکاری داد و من هم قبول کردم که در مجموعه استقلال فعالیت کنم. قرار است در چهار بازی آسیایی کنار این تیم حضور داشته باشم. البته آقای غلامپور هم در این بین خیلی زحمت کشید.

 اما استقلال این روزها شرایط خوبی ندارد؟

اگر واقع‌بینانه بخواهیم بگوییم، شرایط کمی سخت است اما آنچه که رقم می‌خورد در داخل مستطیل سبز است و مطمئن باشید که استقلال بهترین نتایج را در این چهار بازی رقم خواهد زد.

با کدامیک از بازیکنان استقلال آشنایی دارید؟

با داریوش شجاعیان و شاهین طاهرخانی آشنا هستم. در گسترش فولاد سابقه همکاری با آنها را داشته‌ام. با ارصلان مطهری نیز در تیم‌های پایه جوانان سایپا کار کرده‌ام. امیدوارم بتوانم مهره خوبی برای استقلال باشم.

 ظاهرا پدرتان هم در استقلال بازی می‌کرد؟

بله، پدر من یکی از بنیانگذاران استقلال است. 10 سال در این تیم بازی کرد و تا اواسطه دهه 30 در این تیم حضور داشته است. افتخار می‌کنم که پدرم هم یک استقلالی است. ما در همه این سالها نتایج استقلال را دنبال می‌کردیم.

نامجومطلق ظاهرا از اینکه شرایط استقلال مساعد نیست دلخور است. در این باره با شما صحبتی کرده است؟

 ما باید به میادین آسیایی برویم که با لیگ ایران شرایطش خیلی متفاوت است. باید بازیکنان باتجربه و تلفیقی از بازیکنان جوان در کنار یکدیگر حضور داشته باشند به هر حال امیدوارم بهترین نتایج را کسب کنیم.

 شما با نامجومطلق در تیمی همکار بوده‌اید؟

تاکنون با یکدیگر همکار نبوده‌ایم اما رفاقت و دوستی دیرینه‌ای داریم اما با غلامپور در سایپا همبازی بودم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز