خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سپاهان:

قانون منع بکارگیری خارجی‌ها برنامه ما را تغییر داد/ سرمربی جدید زود معرفی شود با او به لیگ قهرمانان آسیا می‌رویم

asdasd
کد خبر : ۹۶۱۶۰۷

عضو هیات مدیره باشگاه سپاهان توضیحاتی را در خصوص انتخاب سرمربی جدید این تیم ارائه کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی باشگاه فولادمبارکه سپاهان، سیدعلی پزشک در حاشیه مراسم تجدید میثاق با شهدا، در مورد قانون منع جذب بازیکن و مربی خارجی اظهار داشت: با این قانونی که آمد، به کار گیری مربی خارجی ممنوع شد. جمشید نورشرق هم بر این مساله تاکید کرد که حتی استراماچونی و کالدرون هم امکان حضور ندارند و مقداری برنامه‌های ما دستخوش تغییر شده است.

پزشک ادامه داد: با حضور محمدرضا ساکت که امروز در باشگاه سکان را در دست می‌گیرد، جلساتی برگزار می‌کنیم. گزینه‌هایی که داشتیم را مجددا مورد بررسی قرار می‌دهیم. خروجی‌های مذاکراتی که از قبل انجام شده را روی میز می‌گذاریم. ان شاالله به زودی تصمیمی می‌گیریم که دل هواداران شاد شود و تضمین کننده موفقیت ما در فصل آینده باشد.

وی در مورد واکنش باشگاه سپاهان نسبت به این قانون، عنوان کرد: این تصمیمی است که با توجه به تفاوت نرخ ارز و مشکلاتی که در قراردادها بوده است.گرفته‌اند. به جرات می‌توانیم بگوییم باشگاه سپاهان تنها باشگاهی بوده که هیچ مشکلی در جذب بازیکن خارجی نداشته است. نمی‌گوییم مبالغ بالا بوده ولی پرداخت های ما به موقع و طبق بودجه صورت گرفته است.

پزشک افزود: وقتی برنامه و بودجه وجود داشته باشد طبق همان هزینه می‌شود و کم و کسری به وجود نمی‌آید. ما مشکلی از این بابت نداشتیم. یکی از گلایه‌هایمان هم همین است که چرا باشگاه‌هایی که در جذب مشکل نداشتند منع شدند. فقط هم سپاهان نبوده، باشگاه‌های دیگری هم بوده‌اند که مشکل خاصی و پرونده‌ای در مورد بازیکن یا مربی خارجی نداشتند، هم منع شدند.

عضو هیات مدیره باشگاه سپاهان گفت: از آن طرف هم گلایه داشتیم؛ صحبت‌هایی مطرح می‌شد که فلان باشگاه می‌تواند آن مربی را بیاورد. یکباره دیدیم برای بعضی باشگاه‌ها باز هم مسیری باز شد. طبق صبت‌های جمشید نورشرق، اگر قانون به مساوات برای همه باشد باز قابل تحمل تر است. در حالیکه گلایه ما باز هم باقی است. اما اگر قانون برای همه اجرا شود باز هم قابل تحمل است و به هرحال به دنبال برنامه‌ها و گزینه‌های داخلی خودمان می‌رویم.

وی در مورد نقل و انتقالات تیم سپاهان اظهار داشت: تمدیدهای ما تقریبا انجام شده و از این نظر با بازیکنانمان مشکلی نداریم. دانیال اسماعیلی فر هم دیروز به تمرین رفت و کارش را شروع کرد. در مورد بازیکنان جدید هم، در یکی دو پست نیاز به تقویت داریم که مذاکراتش انجام شده، باید نهایی شود تا بتوانیم اسامی را اعلام کنیم.

پزشک در مورد مسئولیت خودش تصریح کرد: من وظیفه سخنگویی را هم خدمت محمدرضا ساکت با توجه به توانمندی رسانه‌ای هم که دارد سپردم. تا امروز باشگاه مدیر عامل نداشت. تا انتصاب ساکت هیات مدیره این وظیفه را به من محول کرد. از حالا به بعد خود او در خدمت رسانه‌ها خواهد بود.

عضو هیات مدیره سپاهان در مورد اینکه آیا ممکن است تکسیرا سرمربی این تیم اعلام شود، گفت: الان در حال حاضر تکسیرا سرمربی ما است. همانطور که در دو بازی اخیر هم بود. ما باید بتوانیم نتایج مذاکرتمان را روی یک سرمربی جمع بندی کنیم. اگر ان شاالله به بازی‌های آسیایی برسد در خدمت او هستیم. اگر طولانی تر شد، بازی‌های آسیایی را ممکن است با تکسیرا برویم. این مساله قطعی نیست.

وی در مورد اینکه آیا تکسیرا جزو گزینه‌ها است، گفت: نمی‌گویم گزینه است یا نیست. الان سرمربی است. پرقدرت باید تیم را تمرین بدهد. تاکتیک‌ها را پیاده کند. نمی‌توانیم تیم را رها و منوط به انتخاب سرمربی کنیم. باید در آسیا پرقدرت ظاهر شویم و این سکان را مثل دو امدادی به دست سرمربی بعدی بدهد. باید گزینه‌ها و سناریو‌های مختلفی را داشته باشیم. اگر سرمربی ما زود و قبل از بازی‌های آسیایی رسید، که چه بهتر، اگر احیانا بنا به دلایلی طولانی‌تر شد بازی‌های آسیایی را با تکسیرا انجام می‌دهیم تا بعدا تکلیف مشخص شود.

پزشک در خصوص ارسال نام تکسیرا به کنفدراسیون فوتبال آسیا برای ادامه مسابقات لیگ قهرمانان تصریح کرد: فعلا بله، چون سرمربی نداشتیم.

وی در مورد اینکه جدایی آقایی و ایرانپوریان با نظر چه کسی صورت گرفت، گفت: آقایی خودش خواست جدا شود. با او صحبت کردیم. پیشنهاد دادیم که بماند، خودش نخواست. گفت ممکن است پیشنهاد خارجی یا داخلی داشته باشد، نخواست که بماند. بازیکنی هم که قلبش با تیم نباشد نمی‌توانید او را به اجبار نگه دارید. خروجی‌ها فعلا همین دو مورد بوده که نظر خودشان بود.

پزشک در مورد اینکه آیا نام محسن مسلمان در لیست خروجی تیم قرار دارد، عنوان کرد: نه مسلمان در لیست خروجی نیست. ورودی‌ها را بازیکنان با کیفیتی که می‌توانند کمک کنند، در نظر می‌گیریم. هر مربی بیاید قطعا یک دفاع ر

است و چپ خوب یا یک مهاجم خوب می‌خواهد. ولی بحث خروجی‌ها را به عهده سرمربی بعدی می‌گذاریم که او تصمیم بگیرد. ممکن است یک نفر را از لیست خارج کنیم و بعد بگوید همین بازیکن را نیاز داشتم.

وی در مورد وضعیت کی‌روش استنلی گفت: کی روش فصل بعد هم قرارداد دارد. همه بازیکنان ما برای فصل بعد هم قرارداد دارند و یکی دو مورد تمدید داشتیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز