خبرگزاری کار ایران

داور مطرح فوتبال کشورمان به اتهامات باشگاه فولاد پاسخ داد

دفاعیه اشکان خورشیدی درباره اتفاقات جنجالی؛ تولد بازی تا نیمه شب؟ فقط یک سورپرایز کوچک بود!

asdasd
کد خبر : ۹۵۴۹۹۳

داور دیدار پارس جنوبی و فولاد در خصوص اظهارات تیم فولاد توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا در هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر در جم دو تیم فوتبال پارس جنوبی و ذوب آهن اصفهان که این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید. بعد از پایان این بازی سعید آذری مدیرعامل فولاد اعلام کرد اشکان خورشیدی داور این بازی اشتباهات زیادی در قضاوت خود داشته است و حتی مدعی شد وی شب قبل از بازی تا ساعت دو بامداد مشغول تولدبازی در هتل بوده است.

در این باره با اشکان خورشیدی قاضی این بازی تماس گرفتیم که وی اظهار داشت: همانطور که می‌دانید دوران از سوی کمیته داوران حق مصاحبه ندارند و خود فدراسیون فوتبال پاسخگو خواهد بود اما در خصوص اظهارات مدیرعامل فولاد باید بگویم تیم داوری به همراه ناظر بازی و ناظر داوری ساعت پنج بعد از ظهر به شهرستان جم رسیدیم که پس از استراحتی کوتاه برای صرف شام به رستوران رفتیم.

وی ادامه داد: بعد از صرف شام بچه‌های تیم داوری یک سورپرایز کوچک برای ما تدارک دیدند که کل این اتفاق نیم ساعت به طول نینجامید و ساعت 11 شب به همراه آقای سلیمانی ناظر بازی و همچنین آقای رفیعی ناظر داوری به اتاق رفتیم و شما می‌توانید حتی برای صحت این موضوع از آنها در این باره بپرسید.

خورشیدی در پایان گفت: چنین چیزی صحت ندارد ما تا ساعت دو بامداد در رستوران هتل مشغول تولد گرفتن و این گونه مسائل بوده‌ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز