تبلیغات محیطی فوتبال، باشگاهها را پولدار میکند؟
مسئولان فدراسیون فوتبال امیدوار هستند در سال 99 طرحهای اقتصادی شان درباره تبلیغات محیطی نتیجه بدهد و درآمدهای فوتبال افزایش یابد.
به گزارش ایلنا، این روزها که شیوع ویروس کرونا روی مسائل اقتصادی کشور تاثیر زیادی گذاشته،بسیاری از فوتبالیها نگران اوضاع مالی فدراسیون و باشگاهها هستند. در این شرایط اما مسئولان فدراسیون فوتبال قصد دارند با بستن قراردادهای تبلیغات محیطی بهتر شرایط اقتصادی فوتبال را به سمت بهبود پیش ببرند.
علی سلیمانی، خزانهدار فدراسیون فوتبال در این خصوص گفت: «من فکر میکنم به نکته درباره مسائل مالی اشاره نشده است؛فکر میکنم با طرحهایی که درباره بحث تبلیغات محیطی در نظر گرفته شده، درآمدها از این بخش به حدود 10 برابر رسیده و با مدیریتی که سازمان لیگ داشته از همین محل میتوانیم مبالغ خوبی به فوتبال تزریق کنیم. از این رو هم شرایط فدراسیون فوتبال بهتر میشود و هم باشگاهها میتوانند با دریافت سهمشان از تبلیغات و البته بلیت فروشی درآمدزایی خوبی داشته باشند.»