خبرگزاری کار ایران

افتخارات یک نفر را نمی‌شود با اتهام زیر سوال برد

مناجاتی: قلعه‌نویی و پیروانی در تیم ملی ارتباط خوبی با هم داشتند/ افشین حرمت استادی امیر را فراموش نکند

asdasd
کد خبر : ۹۰۴۰۷۲

پیشکسوت فوتبال در خصوص اختلافات میان قلعه‌نویی و پیروانی صحبت‌های جالبی را مطرح کرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، بحث و جدل میان امیر قلعه‌نویی و افشین پیروانی که این روزها حسابی در فوتبال ایران سرو صدا کرده باعث شده موارد مربوط به گذشته بار دیگر مطرح شود و یکی از آنها همکاری این دو نفر در تیم ملی در سال 2007 است که قلعه‌نویی سرمربی تیم بود و پیروانی یکی از اعضای کادرفنی.

مهدی مناجاتی که در آن مقطع سرپرست تیم ملی بود در خصوص اختلاف میان این دو نفر صحبت‌های جالبی را مطرح کرد.

او در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در این خصوص اظهار داشت: من خیلی وقت است که دیگر اخبار را دنبال نمی‌کنم و در جریان این موضوع نبودم ولی الان که با خبر شدم باید بگویم اتفاق ناراحت کننده‌ای است. اول باید بگویم که انسان‌ها باید برای مواضعشان دو موضوع کسوت و البته کارنامه را در نظر بگیرند که در اینجا از هر دو نظر قلعه‌نویی به پیروانی ارجحیت دارد و به همین دلیل نباید علیه او صحبت می‌کرد.

وی افزود: پیروانی حداقل باید حرمت استاد - شاگردی را فراموش نمی‌کرد چرا که امیر قلعه‌نویی زمانی که سرمربی تیم ملی بود به او میدان داد و او را در کادرفنی کنار خودش قرار داد تا اعتبار کسب کند. معمولاً در زمان ما به این مسائل اهمیت و ارزش زیادی گذاشته می‌شد ولی ظاهراً در عصر جدید این مسائل رنگ باخته است و دیگر احترام‌ها رعایت نمی‌شود.

سرپرست اسبق تیم ملی در مورد رابطه قلعه‌نویی و پیروانی در زمان تیم ملی هم گفت: رابطه خوبی با هم داشتند و امیر که سرمربی بود در بحث آنالیز و کارهای فنی خیلی به افشین میدان داده بود و تعجب می‌کنم که الان چرا چنین مواردی مطرح شده است.

مناجاتی در مورد اینکه با توجه به شناخت و همکاری با قلعه‌نویی نظرش در مورد اتهام مطرح شده چیست هم توضیح داد: من با امیر در چند مقطع همکاری داشتم. شناخت خوبی از او دارم که شناخت کم و محدودی نیست. او از بهترین مربیان فوتبال ما محسوب می‌شود و توانایی بالایی در مربیگری و مدیریت دارد. من قبول ندارم که نتایج او غیر فنی بوده باشد و نمی‌شود افتخارات متعددی که داشته را با این حرف‌ها زیر سوال برد.

وی در پایان در مورد شرایط این روزهای خودش هم گفت: من که چند سالی است خانه نشین شده‌ام و میدان در فوتبال به دست جوانان سپرده شده است. دلم برای فوتبال تنگ است چرا که زندگی ما با فوتبال در آمیخته است ولی اینکه چرا از تجربیات پیشکسوتان استفاده نمی‌شود را مسئولان حال حاضر باید پاسخ بدهند. شاید هم به زودی من هم به تیمی که در آن دنیا مشغول است اضافه شوم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز