خبرگزاری کار ایران

به یاد اسطوره تکرارنشدنی شیکاکو؛ مایکل جردن

asdasd
کد خبر : ۹۰۱۳۱۳

در آستانه روی آنتن رفتن مستند 10 قسمتی «آخرین رقص» شبکه ESPN که درباره تیم بسکتبال شیکاگو بولز ساخته شده و قرار است از امروز پخش شود، این روزها بار دیگر نام اسطوره این تیم یعنی مایکل جردن از زبان تمام ورزش‌دوستان آمریکایی شنیده می‌شود.

به گزارش ایلنا، با این حال به نظر منصفانه می‌رسد اگر بگوییم که جردن در بسکتبال بازی کردن بسیار موفق‌تر بود تا پیدا کردن یک خریدار برای عمارت قصرمانندش در حومه شیکاگو. این عمارت 9 اتاقی که 19 سرویس بهداشتی دارد، از ماه فوریه 2012 برای فروش به بنگاه‌های معاملات ملکی سپرده شده است. این یعنی که اکنون هشت سال است جردن نمی‌تواند برای این عمارت یک مشتری درست و حسابی پیدا کند.

آخرین باری که او جدی‌ترین تلاشش را برای فروش این خانه انجام داد، یک حراجی در ماه نوامبر سال 2013 بود اما آن موقع هم هیچ کس حاضر نشد بابت خرید این خانه رقم پایه حراجی که 4/10 میلیون پوند (13 میلیون دلار) بود را بپردازد. تازه این در شرایطی بود که این قیمت 13 میلیون پوند (16 میلیون دلار) کمتر از قیمتی بود که خود جردن برای خرید این خانه پرداخت. قیمت این عمارت در سال‌های اخیر یکی پس از دیگری کاهش پیدا کرده و از رقم اولیه 8/16 میلیون پوند (21 میلیون دلار) تا 8/12 میلیون پوند (16 میلیون دلار) رسید. با وجود این پس از شش سال و نیم از زمان آن حراجی، هنوز کسی پیدا نشده که بخواهد بابت خرید این ملک 9/11 میلیون پوند (9/14 میلیون دلار) پول بدهد. اگرچه جردن برای فروشش مشکل دارد اما شکی نیست که این عمارت یکی از آن ساختمان‌های پوسترگونه و چشم‌نوازی است که داشتن آن می‌تواند رویای هر کسی باشد.

یک کلیپ ویدئویی که توسط شرکت معاملات ملکی «کنسیرج آکشنز» از عمارت جردن تهیه شده، جزییات عمیق‌تر از این بنای باورنکردنی و شاید دلیل اینکه چرا این عمارت هنوز فروش نرفته را نشان می‌دهد. از همان ابتدا کاملاً مشخص است که این ملک فقط یک مسکن که مایکل جردن در آن زندگی کرده باشد نیست بلکه جایی است که جردن آن را واقعاً خانه‌اش می‌دانست اما در این تور ویدئویی 9 دقیقه‌ای از خانه جردن کاملاً مشخص نمی‌شود که چطور آن تعداد سرویس بهداشتی و حمام و اتاق‌های خواب در این عمارت جا گرفته‌اند. با این حال او امیدوار است که مستند جدید ESPN بتواند جزییات بیشتری درباره این موضوع ارائه کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز