خبرگزاری کار ایران

اگر روانخواه نبود، اوضاع نیرو زمینی فاجعه بود؛

در ذوب آهن به غیربومی‌ها بیشتر بها می‌دهند/ هدفم بالاترین جایگاه فوتبال جهان است نه ایران!

asdasd
کد خبر : ۸۹۹۷۱۲

آقای گل فعلی مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور از سقف آرزوهایش سخن گفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، علی خدادادی مهاجم سابق باشگاه ذوب آهن اصفهان که سابقه آقای گلی در لیگ برتر امیدهای کشور را نیز در کارنامه دارد، در این فصل سرباز تیم دسته اولی نیرو زمینی تهران شده است. وی درخصوص آخرین اخبار حول محور باشگاه نیرو زمینی تهران به خبرنگار ما گفت: از زمانی که ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا اعلام کرد تمرینات تیم‌های ورزشی تعطیل شود، تیم ما نیز تمریناتش را تعطیل کرد و بازیکنان به قرنطینه خانگی رفتند. در شرایطی هستیم که باتوجه به امکانات کم، می‌خواهیم در میانه جدول بمانیم و سقوط نکنیم. یک ماه در منزل تمرین کردیم اما درحال حاضر در پیست‌های دوومیدانی مشغول تمرینات هوازی هستیم تا اگر بازی‌ها شروع شد، بدن‌هایمان آماده باشد.

وی در پاسخ به این سئوال که چرا تیم نظامی نیرو زمینی از لحاظ سخت‌افزاری مشکل دارد گفت: نیرو زمینی بخشی به نام تربیت بدنی دارد و اکثر رشته‌های ورزشی را شامل می‌شود و فوتبال تنها بخشی از دایره گسترده تحت پوشش این نهاد است. متاسفانه نگاه خوبی به فوتبال در نیرو زمینی نمی‌شود. ما بعضی مسافرت‌ها را با اتوبوس رفته‌ایم؛ از جمله بازی با مس رفسنجان و به تیم‌های ورزشی پول نمی‌دهند و دلیلش را نمیدانم. حتی ما بابت تغذیه نیز مشکل داریم. اوائل خیلی بد بود و سرپرست تیم زمانی که عوض شد اوضاع کمی بهتر شد اما شرایط همچنان خوبی نیست. ما حتی زمین مناسب برای تمرین نداریم و اگر در زمین خاکی تمرین میکردیم، شاید شرایط جدولی ما بهتر می‌شد.

خدادادی درخصوص جدایی از باشگاه ذوب آهن گفت:  من با شرایطی که داشتم، دوست داشتم از ذوب آهن جدا شوم ولی باشگاه به من رضایت‌نامه نمی‌داد و مجبور شدم خودم را سرباز کنم. 16 سال در باشگاه ذوب آهن توپ زدم و از 16 سالگی در بزرگسالان بازی کردم. خداروشکر در نیرو زمینی شرایط خوبی برایم پیش آمده و هرکسی آرزو دارد در ذوب آهن بازی کند اما واقعا در این تیم سختی کشیدم. در ذوب کم و کسر نداشتم اما به بازیکنان بومی بها نمی‌دهند و بازیکنان غیربومی را بیشتر اهمیت می‌دهند. نه اینکه دوست نداشته باشم برگردم بلکه دوست دارم با شرایط بهتر برگردم. خیلی دوست دارم به تیمی که در آن بزرگ شدم کمک کنم. خیلی به من در ذوب آهن ظلم شد و مدیریت میتوانست خیلی به من کمک کند اما اینطور نشد.

در ذوب آهن به غیربومی‌ها بیشتر بها می‌دهند/ هدفم بالاترین جایگاه فوتبال جهان است نه ایران!

مهاجم نیرو زمینی درخصوص کار کردن با امیدرضا روانخواه نیز گفت: با مربی جنتلمنی دارم کار میکنم. اگر روانخواه نبود اوضاع نیرو زمینی خیلی بدتر از این بود. حضور آقای روانخواه باعث شد ما خیلی پیشرفت کنیم. با اینکه نتایج خوبی نگرفتیم ولی همه از ما راضی هستند. ما حتی یک زمین هموار برای تمرین و بازی نداریم تا بتوانیم دستورات کادرفنی را پیاده کنیم. آقای روانخواه خیلی با شرایط بد تیم کنار آمدند و حتی ما بازیکنان نیز جاهایی کم گذاشتیم اما ایشان به ما اعتماد کردند و پاسخ این اعتمادشان را خواهیم داد.

وی درخصوص آقای گلی و اهداف ورزشی‌اش نیز گفت: در هر فصل فوتبالی به آقای گلی فکر میکنم و مهاجمی که به آقای گلی فکر نکند مهاجم نیست. من میتوانم در پست‌های وینگر هم بازی کنم. در 6 هفته اول گل نزدم اما هدف خودم را داشتم و 8 گل پشت سر هم زدم و رکورد کشور را که دست شاهین مجیدی بود با 7 گل پشت سر هم، شکاندم. دست از آقای گلی و گل زدن برنمیدارم و دوست دارم در بالاترین سطح فوتبال جهان بازی کنم نه ایران.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز