خبرگزاری کار ایران

ستاره کروات بارسلونا در رادار اتلتیکومادرید

asdasd
کد خبر : ۸۸۲۰۷۳

باشگاه اتلتیکومادرید نام ایوان راکیتیچ، هافبک کروات تیم فوتبال بارسلونا را در فهرست بازیکنان مورد نظر خود برای خرید قرار داده است.

به گزارش ایلنا، طبق ادعای مارکا تیم دوم شهر مادرید بازیکن سابق سویا را هم در جریان گذاشته و از طریق واسطه‌هایی نظر او را برای بازی در ورزشگاه واندامتروپولیتانو جویا شده است.

مارکا مدعی شده که در تاریخ بیستم فوریه سال جاری یعنی دو روز پس از پیروزی یک بر صفر اتلتیکو مقابل لیورپول، راکیتیچ با نمایندگان باشگاه اتلتیکو ملاقات داشته. نظر بازیکن در انتقال او به مقصد بعدی‌اش بسیار تعیین کننده است چون به نظر می‌رسد که باشگاه بارسلونا هم با فروش او مشکلی ندارد. خود او هم البته اعلام کرد که فصل آینده در بارسلونا نخواهد بود. در واقع همین اظهارنظر بود که اتلتیکورا مجاب کرد تماس‌های اولیه را برای جذب این بازیکن 31 ساله برقرار کند.

راکیتیچ علاوه بر اتلتیکو مشتریان دیگری هم دارد اما شانس این تیم بیشتر است چون هافبک کروات با توجه به اسکان خانواده‌اش در اسپانیا، ترجیح می‌دهد در این کشور به زندگی ادامه دهد. مادرید شهر مورد علاقه آنها است و اخیراً حتی گزارش‌هایی منتشر شده مبنی بر اینکه آنها در منطقه بوادیلا دل‌مونته مادرید به دنبال خانه هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز