خبرگزاری کار ایران

حسن رنگرز:

منتظر اعلام زمان و مکان رقابت‌های کسب سهمیه المپیک هستیم/ اخذ رویداد در این شرایط برای ما مقدور نیست/ برای جلوگیری از شیوع کرونا اردوها را تعطیل کردیم

asdasd
کد خبر : ۸۸۰۹۶۰

مدیر تیم‌های ملی کشتی اعلام کرد به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اردوهای آماده سازی برگزار نمی‌شود.

به گزارش ایلنا، حسن رنگرز مدیر تیم‌های ملی کشتی در گفتگوی تلفنی با برنامه سلام صبح به خیر درخصوص آخرین شرایط اردوهای تیم ملی و همچنین مسابقات کسب سهمیه المپیک صحبت کرد که مشروح آن در ادامه می‌آید:

از آخرین وضعیت مسابقات کسب سهمیه چه خبر؟

به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزاری رقابت های کسب سهمیه در قاره آسیا که مقرر بود در قرقیزستان برگزار شود لغو شد و روز گذشته آقای دبیر تماسی با فدراسیون جهانی کشتی داشتند و منتظر اعلام زمان و مکان قطعی برای رقابت ها هستیم.

یعنی هنوز قطعی نشده است؟

نه متاسفانه. احساسمان این است که با توجه به فرصت کوتاهی که داریم کار بسیار سخت خواهد بود و عملا اخذ روادید در شرایط فعلی مقدور نیست و به نظر می رسد رقابت های کسب سهمیه به تعویق خواهد افتاد. نگرانی ما این است که وضعیت کرونا در برگزاری رقابت ها سایه ابهام جدی بیندازد. ما برای جلوگیری از شیوع کرونا حتی تیم های ملی را در رده های مختلف لغو کرده ایم و فکر می کنیم فدراسیون جهانی تا آخر هفته به نتیجه برسند.

ایمیل یا نامه ای در یکی دو روز اخیر به فدراسیون نیامده است؟

مستحضر هستید که شب گذشته بیانیه ای صادر شد در خصوص اینکه قطع به یقین رقابت های المپیک در 2 مرداد استارت خواهد خورد شرایط پیش از گذشته در ابهام است و من احساس می کنم فدراسیون جهانی در اخذ تصمیم نهایی با مشکلات و موانع جدی در حوزه پیش بینی ناپذیری وضعیت این ویروس مواجه است. مستحضر هستید که 80 کشور دنیا درگیر کرونا هستند و من فکر می کنم بایستی خیلی سریع به خاطر الزامات و ملاحظات فنی تدابیر جدی در این موضوع اندیشیده شود.

صحبت پایانی؟

این روزها باید همه به هم کمک کنیم تا کرونا را شکست بدهیم، جامعه کشتی هم در کنار اقشار مختلف مردم تلاش می کند به مسئولیت اجتماعی خود آنچنان که شایسته و بایسته است جامه عمل بپوشاند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز