خبرگزاری کار ایران

حیف است که این تیم با این ساختار و بازیکنان در لیگ برتر نباشد

بایرامی: شکست استقلال شخصیت تیمی گل گهر را دو چندان کرد

asdasd
کد خبر : ۸۷۹۷۹۰

مهاجم گل گهرسیرجان معتقد است این تیم شایستگی ماندن در لیگ برتر را دارد.

به گزارش ایلنا، مهرداد بایرامی یکی از عناصر تهاجمی گل گهر معتقد است نبودن این تیم در لیگ حیف است و  حالا با شکست استقلال یک شخصیت تیمی بالاتری برای ادامه رقابت‌های لیگ و رسیدن به رتبه‌های بالاتر جدول به دست آورده اند.

دومین برد گل گهر آنهم مقابل استقلالی که شرایط خوبی از حیث بازی کردن دارد.

واقعا بازی سختی بود و همین مساله سه امتیاز را برای ما ارزشمندتر می‌کند و کار دشواری جلوی یکی از تیم‌های با ساختار و سازمان لیگ داشتیم. خوشبختانه در این بازی با منطقی کار کردن در دفاع و حمله و استفاده خوب از ضدحملات به گل رسیدیم و همین مساله سه امتیاز ما را جلوی آماده ترین تیم لیگ ارزشمند می‌کند.

به نظر می‌رسد صحبت‌ها و ادعاهای مجید جلالی و بازیکنان گل گهر که نیم فصل دوم متفاوت خواهید بود، جواب داد؟

واقعا همه ارکان تیم در حال تلاش هستند تا گل گهر نتیجه بگیرد. درست است در ابتدای فصل نتیجه نگرفتیم و در بازی هایی که حق مان برد بود یا مساوی کردیم یا در عین بدشانسی و ناباوری باختیم اما به نظرم جایگاه ما انتهای جدول نبود و باید حداقل در رتبه دوازدهم می‌ایستادیم. به نظرم بدشانسی و عدم اعتماد به نفس باعث این مساله بود ولی با بالا رفتن روحیه تیمی خدا را شکر از حیث امتیازگیری عملکردمان روبه رشد است. 

یعنی به نظرت دیگر می‌توانید نگران سقوط نکردن باشید؟

این نگرانی که وجود دارد اما واقعا تیمی مثل گل گهر با این ساختار و مدیریتی که دارد حیف است در لیگ برتر نباشد. هنوز هم نگران هستیم اما خدا را شکر روندمان خوب است و دو برد پشت سر هم مقابل دو تیم خوب ما را به رسیدن به رتبه‌های میانی جدول امیدوارتر از قبل کرده است. به نظرم با بازی‌های پیش رو راحت تر می‌توانیم به چند پله صعود فکر کنیم. شکست استقلال شخصیت تیمی گل گهر را نشان داد و تیم‌ها بیشتر از قبل روی ما حساب باز می‌کنند. سعی مان این است که در ادامه عملکردمان همچنان با رشد همراه باشد و تا آخر فصل نتایج بهتری را بگیریم. واقعا برای گل گهر قرار گرفتن در رتبه سیزدهم و چهاردهم خوب نیست و نگاه ما رتبه‌های هشتم تا نهم است و اگر به آن برسیم تنها به حقی رسیده‌ایم که مستحق آن هستیم چون همان طور که گفتم حیف است گل گهر در لیگ نباشد.

شما در حالی استقلال را بردید که این تیم در چند صحنه معتقد بود داوری در حقشان به درستی اعمال نشده و به قولی حق شان خورده شده است؟

در این بازی استقلال موقعیت زیادی برای گلزنی داشت و چند گل هم می‌توانست که با خوش شانسی ما و عملکرد بازیکنان تیم موفق نبودند اما در مقابل ما هم خیلی موقعیت خراب کردیم. به نظرم در جریان بازی مساله‌ای نبود که آن‌ها بخواهند به داوری گلایه‌ای داشته باشند و نمی‌دانم اعتراض آن‌ها به خاطر چیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز