خبرگزاری کار ایران

علیرضا مرزبان در گفت و گو با ایلنا:

نمی‌دانم چرا استراماچونی اینقدر عصبی است/ دربی خوبی از آب در نمی‌آید / کالدرون می‌تواند در پرسپولیس موفق شود

asdasd
کد خبر : ۸۰۵۹۲۰

مربی پیشین پرسپولیس در خصوص تغییرات این تیم درفصل جدید توضیحاتی را ارائه کرد.

علیرضا مرزبان مربی پیشین پرسپولیس در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص شرایط این تیم در فصل جدید اظهار داشت: بعداز کسب سه عنوان قهرمانی اتفاقات عجیب و غریبی در پرسپولیس افتاد تغییرات کادر فنی، مدیرعامل و برخی از اعضای هیات مدیره باعث شده ذهن بازیکنان درگیر شود و مدام در این باره با یکدیگر در تمرینات صحبت می‌کنند البته هم نمی‌توان به این مساله ایراد گرفت زیرا هنوز دو تیم بزرگ پایتخت خصوصی نشدند.

وی ادامه داد: کالدرون مربی بسیار باهوشی بود و از همین پوئن در مربیگری هم استفاده می‌کند جاهای خوبی هم مربیگری کرده و من قول می‌دهم او در پرسپولیس موفق خواهد شد.

مربی پیشین پرسپولیس در خصوص حضور مربیانی چون دنیزلی و استراماچونی در فوتبال ایران تصریح کرد: هر مربی تفکرات خاص خودش را دارد خیلی خوشحالم که پای چنین مربیان ی در فوتبال ایران باز شده است زیرا حضور آنها به موفقیت فوتبال ایران در رده ملی نیز کمک می‌کند زیرا که آنها با فرهنگ‌های خاص خودشان در کشور خود به ایران می‌آیند و آن را نیز به بازیکنان ما القا می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد:  فقط نمی‌دانم چرا استراماچونی این قدر عصبانی است این خودش مساله بسیار مهمی است. باید قبول کنیم باید به امثال استراماچونی احترام بگذاریم زیرا از کشورهای صاحب سبک فوتبال به ا یران می‌آیند من به این چنین مربیانی که می‌خواهند در ایران کار کنند باید بگویم باید خیلی پوست کلفت باشند و آستانه تحمل خودشان را بالا ببرند البته که فکر می‌کنم آ‌نها خیلی زود با فرهنگ ایران آشنا می‌شوند نمونه‌اش هم همین سبک بازی استقلال است که فوتبال خوبی را به نمایش می‌گذارد و امسال یکی از مدعیان قهرمانی خواهد بود.

مرزبان در خصوص پیش‌بینی‌اش از دربی 90 اذعان داشت: دو تیم هنوز توازن تاکتیکی ندارند و خیلی خوب حرکت نمی‌کنند من فکر می‌کنم این بازی کمک می‌کند که هر دو تیم به کیفیت خوب خود در گذشته باز گردند. دربی از جمله بازی‌هایی است که می‌تواند حتی به لیگ ما هم کمک کند.

وی ادامه داد: هشت تیم امسال مدعی قهرمانی هستند ذوب‌آهن، پدیده، تراکتور، استقلال، پرسپولیس، سپاهان و حتی سایپا نیز امسال شرایط خوبی دارند اینها تیم‌هایی هستند که برای هر تیم دیگری در بازی مشکل درست می‌کنند.

مرزبان درباره حضور انصاری‌فرد در پرسپولیس بیان داشت: بزرگترین مساله در دو تیم استقلال و پرسپولیس مساله مدیریت است بزرگترین مصیبت در تیم‌های بزرگ حضور سیاسیون در فوتبال است البته انصاری‌فرد پیش از این تجربه مدیریت در پرسپولیس را دارد و زاویه‌ها را خیلی خوب می‌شناسد فکر می‌کنم او می‌تواند با زوج خلیلی و کریم باقری پرسپولیس را به موفقیت برساند. البته پرسپولیس باید یک نفر دیگر را به کادر فنی اضافه کند زیرا کریم باقری بیشتر درگیر کارهای فنی است یک رابط باید بین مدیریت و تیم اضافه شود تا پرسپولیس ضرر نکند.

مربی سابق پرسپولیس در پایان در خصوص اینکه این روزها مشغول انجام چه کاری است گفت: من در سه سال گذشته انتخاب‌های خوبی نداشتم. الان هم یک پیشنهاد بسیار خوب از چین داشتم که قبول نکردم زیرا دوست ندارم بیش از این از خانواده‌ام دور باشم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز