خبرگزاری کار ایران

ابراهیمی: می‌توانستیم با یک پنالتی تراکتور را شکست بدهیم / بعضی از هواداران سپیدرود به من انگ قماربازی زدند!

asdasd
کد خبر : ۸۰۳۸۵۷

هافبک نفت مسجد سلیمان درباره دیدار مقابل نفت آبادان در هفته دوم گفت: ما تیم منسجم و هماهنگی هستیم و برای سه امتیاز این مسابقه به آبادان می‌رویم. امیدوارم بتوانیم این بازی را با برتری پشت‌سر بگذاریم و اولین برد فصل را جشن بگیریم.

حسین ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره تساوی مقابل تراکتور تبریز در هفته اول مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: طبیعی بود چون مقابل تراکتور بازی می‌کردیم تحت فشار باشیم و در دقایق اول آنطور که باید نمایش خوبی نداشته باشیم. رفته رفته در طول مسابقه به آن چیزی که کادر فنی می‌خواست رسیدیم و بهتر شدیم. در اواخر نیمه اول صحنه مشکوکی رخ داد که به اعتقاد من پنالتی بود اما آقای فغانی دستور دادند که بازی ادامه پیدا کند. از نظر من با آن پنالتی می‌توانستیم سه امتیاز را از تراکتور بگیریم و برنده این بازی باشیم. در هفته‌های بعد می‌توانیم به هماهنگی بیشتری برسیم و تیم قدرتمندی برای حریفان‌مان باشیم.

ابراهیمی درباره اینکه چرا جدایی از سپیدرود، نفت مسجدسلیمان را انتخاب کرده، گفت: من دو سال در خدمت تیم ریشه‌دار و محبوب سپیدرود بودم. هیچ منتی نیست اما از فصل گذشته تنها 30 درصد از قراردادم را دریافت کردم اما خیلی‌ها که دشمن تیم هستند گفتند که من همان اول فصل تمام پولم را گرفته‌ام. در هفته پنجم یا ششم دور برگشت بود که من یک موقعیت تک به تک را خراب کردم و از همان زمان عده‌ای از آدم‌هایی که فقط به دبنال جنجال و حاشیه هستند، مدعی شدند که من عامل سقوط تیم بوده‌ام. واقعا برای خودم هم عجیب است که کجای دنیا چنین برخوردی انجام می‌دهند. خیلی‌ها موقعیت خراب می‌کنند.

وی ادامه داد: خیلی از بازیکنان بزرگ هستند که پنالتی خراب می‌کنند و یا در بازیهای مهم با یک اشتباه سرنوشت تیم را رقم می‌زنند. اما من که فقط طی دو سال در خدمت تیم بودم، حالا از سمت عده‌ای با عنوان یک گناهکار شناخته می‌شوم. این را بگویم که سپیدرود هوادارانی بی‌نظیر دارد و افرادی که می‌گویم کسانی هستند که مشخص نیست هوادار هستند یا دشمن تیم. با این حال من برای تیم محبوب سپیدرود آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم دوباره به جایگاه واقعی خودش برسد. همچنین تیم خوب داماش گیلان که در لیگ دسته اول حضور دارد و امیدوارم که آنها هم به جایگاه مطلوبی دست پیدا کنند.

هافبک نفت مسجدسلیمان درباره همکاری با مهدی تارتار در لیگ برتر گفت: من حدود هشت سال پیش در تیم داماش شاگرد آقای تارتار بودم و فصل گذشته هم ایشان با من تماس گرفته بودند که به پارس جنوبی بروم اما به خاطر سپیدرود این پیشنهاد را نپذیرفتم. به خاطر هوادارانی که امروز با من دشمنی می‌کنند و به من انگ قمارباز بودن را زدند! آنهایی که من را می‌شناسند و در همین فوتبال با هم آشنا شده‌ایم می‌دانند که این شایعات یک درصد هم حقیقت ندارد. به هر حال توجهی به این مسائل ندارم و روی کارم تمرکز می‌کنم. آقای تارتار مربی سرشناسی در لیگ برتر هستند و ما این هدف را داریم تا یک فصل خیلی خوب را در کنار هم داشته باشیم.

ابراهیمی درباره دیدار با صنعت نفت ایران در هفته دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال گفت: تیم نفت هفته پیش موفق شد فولاد را شکست بدهد و با انگیزه و روحیه خوبی به این مسابقه می‌آیند. ما هم تیم منسجم و هماهنگی هستیم و برای سه امتیاز این مسابقه به آبادان می‌رویم. امیدوارم بتوانیم این بازی را با برتری پشت‌سر بگذاریم و اولین برد فصل را جشن بگیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز