خبرگزاری کار ایران

معرفی کریم انصاری‌فرد در سایت باشگاه ناتینگهام؛

نیستلروی ایرانی، شاگرد اسطوره، گلزن جام جهانی (عکس)

asdasd
کد خبر : ۶۶۳۱۱۶

سایت رسمی باشگاه ناتینگهام فارست که در آستانه توافق با کریم انصاری‌فرد است، به معرفی این بازیکن پرداخت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سایت رسمی باشگاه ناتینگهام فارست در آستانه توافق با کریم انصاری‌فرد به معرفی این بازیکن برای هواداران باشگاه پرداخت. در این گزارش به سابقه حضور انصاری‌فرد در تیم‌های مختلف، کارش زیر نظر علی دایی، علاقه‌اش به سبک بازی نیستلروی و گلزنی به پرتغال در جام جهانی اشاره شده است:

این سایت در مورد انصاریفرد نوشت: کریم انصاری‌فرد، مهاجم رابین کازان، به عنوان یکی از اهداف ناتینگهام فارست در روزهای تعیین شده برای نقل و انتقالات است.

ممکن است نام او را قبل از آن شنیده باشید انصاری‌فرد یک ایرانی است که دارای 64 بازی برای کشورش است. او در مسابقات جام جهانی این سال در روسیه حضور داشت، جایی که او در یک نتیجه 1-1 برابر برابر پرتغال گلزنی کرد، این مسابقه نهایی تیم بود زیرا آن‌ها موفق به صعود از مرحله گروهی نشدند.

این دومین تجربه جام جهانی مهاجم 28 ساله بود و او در سال 2014 در برزیل هم همراه تیمش حضور داشت.

 

رزومه باشگاهی انصاری‌فرد

پیش از شروع بازی در باشگاه سایپا، جایی که او توسط افسانه‌ای به نام علی دایی وارد شد، سبک بازی او که با آن مقایسه می‌کردند.

به نوشته رویترز، به نظر می‌رسید با توجه به بازی‌هایی که انجام داده یکی از اهداف بورسیا دورتموند یا استوا بخارست باشد با این حال، انصاری‌فرد در سایپا باقی ماند و به گلزنی ادامه- 55 گل از 123 بازی با باشگاه - و در نهایت در سال 2012 به پرسپولیس برود.

پس از آن قبل از رفتن به اسپانیا دوره‌ای کوتاه به تراکتورسازی در کشور خودش رفت و پس از آن به اوساسونا پیوست و سپس پانیونیوس در یونان مقصد او بود.

چگونه او به المپیاکوس پیوست؟

انصاری‌فرد در ژانویه 2017 قرارداد سه و نیم ساله‌ای با این تیم بست که ارزش آن 400 هزار یورو است، او 13 بازی در این فصل انجام داد، دو گل به ثمر رساند.

در سال 2017 او در 17 بازی 26 گل به ثمر رساند، از جمله گلزنی در پنج بازی متوالی. با این حال، او درفصل جدید در ترکیب تیمش حضور نداشته و تنها حضور او در دیدار هفته گذشته مقابل برنلی بود.

این بازیکن پیش از این از نیستلروی به عنوان الگوی خود یاد کرده بود.

نیستلروی ایرانی، شاگرد اسطوره، گلزن جام جهانی (عکس)

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز