خبرگزاری کار ایران

مارادونا: پوست سختی برای کشتن احمق‌ها دارم / امیدوارم آرژانتین و اسپانیا در فینال باشند

asdasd
کد خبر : ۶۳۸۹۸۳

اسطوره فوتبال آرژانتین که در هفته اخیر حسابی در فضای مجازی سر و صدا به پا کرده درباره رفتارهای عجیبش در جریان دیدار یاران مسی مقابل نیجریه صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، دیدار تیم ملی آرژانتین مقابل نیجریه در آخرین بازی مرحله گروهی جام جهانی 2018 در گروه D به غیر از بازی حساس برای آلبی سلسته بیشتر مربوط به شادی گل، خواب، درگیری با طرفداران حریف توسط مارادونا شد.

اسطوره فوتبال آرژانتین در مورد تمام خبرهایی که در جام جهانی روسیه وجود دارد و همچنین وضعیت سلامت او پس از حادثه‌ای که در جریان بازی آرژانتین برابر نیجریه داشت در مصاحبه با مارکا توضیح داد.

مارادونا گفت: من یک پوسته بسیار سخت برای کشتن مردم احمق دارم. 

او با توجه به اینکه آرژانتین با گل دقایق پایانی مارکوس روخو به جمع 16 تیم برتر راه پیدا کرده، همچنان شانس قهرمانی را برای آلبی سلسته زنده نگه داشت: این جام می‌تواند برای مسی باشد و این برای آنها تازه آغاز شده است.

مارادونا فینال جام 2018 را اینگونه پیش بینی کرد: امیدوارم آرژانتین- اسپانیا را در فینال تماشا کنیم و همچنین احترام زیادی برای فرانسه قائل هستم. 

کاپیتان آرژانتین که آخرین قهرمانی به همراه این کشور در جام جهانی را تجربه کرده درباره اخراج یولن لوپتگی از هدایت تیم ملی اسپانیا بیان داشت: روبیالس رفتار خوبی با لوپتگی داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز