خبرگزاری کار ایران

حسرت بزرگ برای فوتبال ایران/ این بار نیجریه باعث و بانی بود

asdasd
کد خبر : ۶۳۰۸۰۱

لباس تیم ملی فوتبال نیجریه فروش فوق العاده ای داشته است.

به گزارش ایلنا، در حالی که دیگر چیزی تا آغاز جام جهانی 2018 روسیه باقی نمانده است و لحظه شمار این رقابت ها با شدت بیشتری، فرا رسیدن بیست و یکمین دوره را هشدار می دهد اظهار نظری از طرف شرکت آدیداس تاسف همگان را برانگیخت.

این کمپانی معروف و شناخته شده اعلام کرد لباس های تیم ملی فوتبال ایران در فروشگاه های این کشور فروش ندارند و از طریق فدراسیون فوتبال تنها این اتفاق رخ می دهد. این خبر در حالی رسانه ای شد که الباقی کشورهای حاضر در جام جهانی در فروشگاه های بین المللی لباسشان در حال به فروش رسیدن است و از آن درآمدهای فوق العاده ای را کسب می کنند.

مثال این قضیه کشور نیجریه است. شاید آنها در بین 32 تیم حاضر در بازی ها جزو کم جاذبه ترین تیمها باشند اما لباس زیبای آنها باعث شده تا به اینجا و طبق اعلام کمپانی نایکی، 3 میلیون عدد لباس تا به حال به فروش رسیده که سود حاصل از آن 195 میلیون یورو بوده است. یعنی چیزی در حدود 1365 میلیارد تومان!

حالا تصور کنید اگر لباس تیم ملی فوتبال ایران هم زیبایی داشت و هم قراردادی رسمی بابتش امضا می شد؛ ما هم می توانستیم سود خوبی از آن داشته باشیم اما در عمل چنین اتفاقی نیفتاد و سود ما صفر بود!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز